Hvilke navn tenker dere på til spiren i magen?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Ja, det lurer jeg på. Ikke det at det er så viktig enda, men moro å høre likevel om det er noen som har planlagt sine barns navn på forhånd. Og så synes jeg det er så innmari stille her inne for tida selv om vi er blitt mange her inne de siste dagene...
 
Nja.. det er vel flere navn som jeg syns er fine. Men som til de andre barna vi har fått har vi aldri bestemt oss før barnet er kommet ut. Men er flere guttenavn som har dominert hode mitt enn jentenavn. Så vi får se,men har ikke enda tenkt så langt på hvilken navn akkurat den spire i magen skal ha.
Har du?..
Ja,syns også det er stille her. Å nå er det jo endel som er i junigjengen,så gøy at noen skriver her
 
Vi har egentlig ingen navn vi tenker på til minien. Regner med det kommer seg litt ettersom tiden går. Vi er litt nervøse om vi skal klare oss over uke 12 akkurat nå, så etter det kanskje vi slapper av litt mer, og fantasien får slippe litt løs :-)
 
Hehe, nei, har ikke tenkt på noe navn jeg heller. Vi brukte laang tid sist gang også, og hadde to favoritter på slutten. Vi hadde skrevet hver vår liste med favorittnavn, så da vi sammenlignet hadde vi ett likt navn. Og det heter lillegutt. :-) Men da visste vi at det ble gutt, så tenkte bare på det. Drøyer nok navnevalget til vi vet kjønnet tenker jeg. Ja, må få opp litt liv her sånn at det blir litt gøy å være her inne ;)
 
Jeg skal få bestemme navn denne gang, og hvis det blir jente igjen, tror jeg det blir Madelen.. Kanskje Mie Madelen...:) Har ingen aning hvis det blir gutt...
 
Tenker vi starter den diskusjonen etter 1.trimester er unnagjort jeg :) Vil gjerne vite om det er gutt eller jente i magen, så da kan vi holde oss til enten gutte eller jentenavn. Etter en tur på navnekarusellen fant jeg ut at jeg er glad i typisk norske - korte navn. Ble litt overrasket!
 


Nei ikke tenkt på noe enda nei:) Regner med det kommer av seg selv:)
Sist gang ville vi ikke vite kjønn, så satt med et par alternativer før hun ble født, men måtte liksom se henne å bli kjent med henne før det rette navnet kom til oss:)
 

Ja, den har jeg klar 

Har en Eren fra før, og blir det gutt nå så blir det ANNAR, jente blir VILJA.

 
Jeg har noen favoritter fra de andre svangerskapene, men tenker vi må gjennom en runde med diskusjon denne gangen også emoticon  jammen meg ikke lett å bli enige ;)
 
Har faktisk ett guttenavn i tankene. Etter 1mann som ble jente har jeg alltid sagt at om jeg får en gutt en gang skal han hete Patrik leander:) pappan valgte Patrik å jeg leander. Sammen syns vi det ble finere enn ett alene. Jentenavn er uvisst ennå. Men blir vel bestemt noen få uker før den kommer om det er ei jente til jeg bærer på.. Gleder meg bare så my til UL igjen. Ble på gråten sist når jeg så hva som var inni der. ei spretten lita jente:p lyst å vite hva det blir denna gangen å. Shopping til barn er gøyalere enn til meg selv;p pink or blue?? =p hehe
 
Vi pratet faktisk litt om det igår. Det blir vel til av vi skriver hver vår liste, også stryker vi ut de den andre syns er uaktuelle, så får vi se hva vi sitter igjen med. Men vi har ingen hast, skal bruke litt tid på det. Egentlig tenkte vi å vente til etter UL, men det tviler jeg på at vi klarer. Jeg har ett par favoritter, men mye kan endres de neste månedene Er litt koselig å sitte å pusle med slikt, men jeg syns det er kjempevanskelig og skulle ta en endelig avgjørelse.

Det jeg merket igår er at denne gangen er det jentenavn som er vanskelig. Sist hadde vi maaange jentenavn og hadde så godt som bestemt oss før UL. Da ble det gutt, og vi hadde ingen guttenavn vi var enige om.
 
Ahhh, syns navn er ganske vanskelig, eller er vel jeg som gjor det vanskelig da.
Vi er begge muslimer og jeg vil derfor ha et navn som er religiøst, men så kommer problemene, vil ikke ha noe som skriker muslim når vi er i Norge og vil ikke ha et navn som folk forbinder med kristendommen.
Men vi sitter da på noen navn :) 
Hvis det blir gutt tenker vi på Ismail
Jente Latifa eller Jasmine
 
Å, jeg elsker navn!!!! Men har ikke peiling enda vi. Ikke noe vi har rukket å snakke på heller da forsåvidt. Forrige gang var det kun ett navn som var klart, og det ble det. Nå vet jeg ikke...har ikke peiling på jentenavn, har noen guttenavn, men jeg tror ikke mannen min liker det. Men noen fine er det jo:
Emrik        Ella
Peder        Mia
Mikkel      Iben
Tja...det var jo noen som jeg liker.
 
Har kun gutte navn som min kjære vil bruke om det er gutt, 
Navnet er Tobias emoticon
Jenta da er jeg litt usikker enda, men er utrolig mange flotte jente navn også da..
Elisa synes jeg også er et utrolig fint navn, men vil gjerne at barnas navn skal passe til hverandreemoticon
 
Back
Topp