Hvilke navn fikk barna til slutt?

Så gøy :) det er ikke mange som heter det i Norge, ser valget falt på Dexter, ikke mange som heter det heller, kjempe fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt sant :) var litt derfor det til slutt sto mellom Dexter og Dominic. Er mer uvanlige navn og det er det jeg liker best :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her falt valget til slutt på Adelia, etter mye fram og tilbake.
Jeg har helt siden begravelsen til min farmor sagt at dersom jeg noen gang får ei jente, så skal hun hete Marcelie. Realiteten er en helt annen, man er jo to som skal være fornøyd med navnevalget, så da fikk jeg ikke viljen min :(
Adelia var det navnet vi begge kunne godta, men ikke et navn som var førstevalget hos noen av oss..
Nå er vi veldig fornøyd med valget da :)

Vi satt igjen med tre navn vi begge likte godt: Balder, Ludvig og Theis. Min favoritt var Theis og samboeren sin var Balder. Siden ingen av oss ville "gi seg" så trakk vi lodd mellom de to. Så nå heter lillegutt Balder :)

Her passet ingen av navnene på lista vår. Ville i utgangspunktet ha et litt unikt navn, men endte opp med Liam fordi det passer han perfekt. Han kunne ikke hatt noe annet navn <3 Liam har jo blitt mer populært de siste par årene, men vi har ingen i verken nær eller fjern omgangskrets som heter det, så da gjør det ingenting :-) viktigste var å gi han et navn som passer han <3 det betyr "stødig", noe som var en veldig treffende beskrivelse av han når han kom til, og en egenskap jeg håper han tar med seg gjennom livet :-)

Viste seg også at flere i besteforeldregenerasjonen ikke hadde hørt navnet før, så da ble det litt morsomt å fortelle det også :-D

Sendt fra mobilen.

Matheo <3

Erik her liker tradisjonelle enkle navn som ikke går av moten. Jenten min på tre heter Mari.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vår lille venn heter Trygve :)

William Alexander :-)

♡ Jenniva ♡ Oppkalt etter oldemoren som het Jenn(y) og farfar (som gikk bort i alt for ung alder) (Kjell-) Iva (r) ♡
Navnet passer også godt med storesøsteren som heter Ovedie ♡

På "mobben"

Back
Topp