Hvilke navn fikk barna til slutt?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vi hadde jo mange navntråder under graviditeten, men hva endte vi opp med?

Her er det Trygve, som ble bestemt for mange år siden :P :) Oppkalt etter en oldefar, akkurat som storebror Guttorm :)

Her ble det Thea, som egentlig skulle være storesøsters navn.
Hadd evel 10navn på lista før fødsel og ned til 2 da vi kom på føden og etter lillesøster kom ble vi enige.

Sent from my iPad using BV Forum

her er det Julie som har vært mitt favorittjentenavn siden jeg var ganske lita :-) kom også fram da jeg ble gravid med storebror og vi snakket om navn at jeg egentlig skulle hete Julie :-)

Her ble det elida ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her ble det Victoria :)

Sent from my iPhone using BV Forum

En liten Dominic her :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her fikk frøkna navnet Johanna :)

Her ble det Leoh :) lille løven min:rolleyes::p

Søstrene heter Emira og Liana :)

☆★hilsen meg★☆

Her ble det Tiril. :)

Vi var innom Philip, Edvin og Liam. Sistnevnte ble IKKE godt mottatt av svigers, så da måtte vi droppe det. Etterlever hørte vi flere som hette det (på fjesboga blant annet) så da ble det hvertfall droppet. 10 min etter han kom ut bestemte vi oss for Edvard som vi også hadde diskutert litt, oppkalt etter min bestefar i Sør-Afrika :)

Lulilu

Her ble det etter mye om og men til slutt Celina valget falt på:-) og det passer henne så godt:-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Oliver James<3 Det har vi vært klare på helt siden vi ble gravid:) Begge navn er oppkalling på hans side, noe jeg syns er fint:) Kommer bare til å bruke Oliver i det daglige.

Vi satt med Matheo, Dominic og Dexter. Mannen min sa Matheo helt annerledes en meg og han passet ikke Dominic.

Jeg er rar og ville at han skulle ha samme forbokstav som storesøster. Hun heter Daniella og var den første med navn på D i hele familien våres. Når han ble født var det ingen tvil om at han var en Dexter <3

<3 det var ett av navna på vår liste :)

Så gøy :) det er ikke mange som heter det i Norge, ser valget falt på Dexter, ikke mange som heter det heller, kjempe fint :)

Back
Topp