Hvilke nasjonaliteter er det i barnet ditt?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Helnorsk? Kanskje litt svensker i slekta? Kvart koreansk :) ?
Er du eller faren fra et annet land enn Norge? Kanskje besteforeldrene kommer fra et annet land?

:)

Det er vel muligens noe svensk langt pokker i vold bak i slekta et sted, i følge min avdøde morfars "semi-fabuleringer." (Han fabulerer ikke nå lenger. :P)
Men, han er nok helnorsk ganske mange ledd bakover på begge sider.

Min mormor eller oldemor ble voldtatt og gravid av en tysker under krigen, men ingen vet hvem som er det "barnet" og ingen vil vite heller. Utenom det, så har vi noe svenske og amerikanske ledd i slekten på begge sider :)

Hmmm, tenker at det er to forskjellige spørsmål - snakker vi nasjonalitet så vil ungen være fransk/norsk og får pass fra begge land

Men hvis vi snakker etnisitet, så er han 1/4 Norsk, 1/4italiensk og 1/2 koreansk :)

Hmmm, tenker at det er to forskjellige spørsmål - snakker vi nasjonalitet så vil ungen være fransk/norsk og får pass fra begge land

Men hvis vi snakker etnisitet, så er han 1/4 Norsk, 1/4italiensk og 1/2 koreansk :)
Ja, jeg er ikke så god til å ordlegge meg alltid. Skylder på småbarnslivet som gjør meg surrete :p !!

Norsk, dansk og tysk :)

Back
Topp