Hvilke lys bruker dere inni sinkhus?

©Miss Fat

Gift med forumet
Kubbe eller t-lys?

Jeg tenkte først kubbe og prøvde det en dag, men det rant sann.
Hører med at vi har varmepumpe og kommer endel "vind" fra den dit den står- som kan være en medvirkende årsak.

Jeg bruker som regel kubbelys,men det går i store t lys noen ganger også[:)]

En liten digresjon - blir ikke sinkhusene syykt varme på taket? ...sånn i tilfelle man skulle skumpe bort liksom...? [8|]
Har ikke turt å kjøpe sånne jeg, selv om de er søte [8D] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

En liten digresjon - blir ikke sinkhusene syykt varme på taket? ...sånn i tilfelle man skulle skumpe bort liksom...? [8|]

jo, sinnsykt varme.. det visste ikke jeg en gang, så jeg tok på toppen av det, innpå en interiørbutikk! Kom noen saftige gloser da ja[:-] En må sørge for å ha den på en plass der unger ikke når tak i de... de er sikkert varme en stund etter de er slukt også vil jeg tro[8|]

Har heldigvis mitt oppe på ei svevehylle over tven og ingen unger som kommer til der. Samt bare tenner lys når de er i seng.

Jeg brukte kubbelys i starten, til jeg oppdaget at stearinen rant ut av vinduene [:D] Så telys her, bruker som regel to da så det blir litt mere lys!

Telys :)

Jeg fikk et sinkhus igår, og tenkte jeg skulle bruke store telys. Fikk med et kulelys, men redd det blir for stort mtp flamme, varme i tak ol...

ORIGINAL: Mitchi

Telys :)

Bruker store telys. De gir mere lys + at de varer lengre enn de små [:)]

I mine er det en liten form til å sette lyset oppi, og den er bare stor nok til vanlige t lys, men tipper jeg ville brukt det uansett [:D][:)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

jo, sinnsykt varme.. det visste ikke jeg en gang, så jeg tok på toppen av det, innpå en interiørbutikk! Kom noen saftige gloser da ja[:-] En må sørge for å ha den på en plass der unger ikke når tak i de... de er sikkert varme en stund etter de er slukt også vil jeg tro[8|]

[&:] Vel, da blir det ikke sinkhus på oss før vi er ute av leilighet, ferdig med å bo midlertidig "oppå" min bestemor og inne i hus med god plass til å plassere denslags trygt [;)] [:)] Men de er fine da!!! [:D]

Back
Topp