Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Byttet ut med Evergood sin koffeinfrie filterkaffe nå, men det frister ikke på samme måte. Jeg har generelt mer lyst på friske og saftige ting!
Ja, synes det lukter mugg på dem plutselig, i tillegg til all lukten fra menneskeneTakler ikke lukten av tog![]()
Jeg syns det lukter sånn "svidd"? Ihvertfall før jeg fikk bihulebetennelse, nå er jeg luktfriJa, synes det lukter mugg på dem plutselig, i tillegg til all lukten fra menneskene

og potetgull smaker visst mugg
og det meste synes jeg smaker annerledes på en eller annen måte
Sist jeg måtte kjøpe det luktet jeg på alle før jeg bestemte meg på en. Nå lukter den ekkel og… kanskje en uten parfyme, men syns de har en spesiell lukt de og. Og liker ikke denHåndsåpe på badet hjemme. Det gikk i søpla.

Jeg fikk for lano faktisk, og det har funket. Det er vrient med håndsåpe fordi alle i huset bruker det, så blir jo stadig "bombardert" med en lukt som syns er ekkeltSist jeg måtte kjøpe det luktet jeg på alle før jeg bestemte meg på en. Nå lukter den ekkel og… kanskje en uten parfyme, men syns de har en spesiell lukt de og. Og liker ikke den![]()