Hvilke lukter og smaker liker dere ikke lenger?

Ma98

Flørter med forumet
✨Juniverse 2026✨
Hvilke lukter og smaker liker du ikke lenger?
Hvilke lukter eller smak er helt forferdelig ?

Har du begynt å like nye ting?

Gått fra to kaffe daglig til koffeinfri chai latte. Jeg er så glad i morgenkaffen at jeg kan gleeeede meg til neste morgen på kvelden :p Men nå smaker det så ekkelt

Kjenner igjen det å glede seg til morgenkaffen på kvelden :hilarious: Byttet ut med Evergood sin koffeinfrie filterkaffe nå, men det frister ikke på samme måte. Jeg har generelt mer lyst på friske og saftige ting!

Har ikke blitt sensitiv på lukt enda, håper det varer en liten stund til. Sist ble jeg kvalm rundt 6+5, så det ville vært en uke til nå o_O

Takler ikke lukten av tog :hungover:

Skulle kose meg med taco i går!! Fy søren det var grusomt! Brakk meg av det, såååå det blir ikke taco på en goood stund

Kaffe:wacky: og potetgull smaker visst mugg:wideyed: og det meste synes jeg smaker annerledes på en eller annen måte

Kaffe. Har bare drukket to kopper i løpet av hele november.

Har begynt å spise vaniljeyoghurt og yoghurt naturell, det spiser jeg ikke til vanlig.

Kaffe :hungover: eneste som duger nå er en islatte karamell. Blir også skikkelig uggen av alt annet jeg har spist i perioder der jeg har vært ekstra dårlig. Taco, for eks...eller fiskekaker:sour:

Har også hatt en aversjon mot kaffe, men nå som jeg har passert 13 uker går det greit igjen med en kopp på morgenen. :)

M's og stratos smaker nå som billigsjokolade fra utlandet, så jeg holder meg til melkesjokoladen :hilarious:

Sitrus gir meg avsmak, og jeg elsker egentlig alt sånn som er friskt og surt.
Sukkerfri brus gir meg verdens verste ettersmak om dagen. Kan skjønne at noen faktisk klager på ettersmak på sukkerfritt nå som jeg går gravid :hilarious:

Jeg klarte ikke kaffe de første 12 ukene. Ble kjempe kvalm. Jeg pleier å drikke flere kopper om dagen til vanlig. Går bedre nå og drikker en kopp til frokost:coffee

Sist jeg måtte kjøpe det luktet jeg på alle før jeg bestemte meg på en. Nå lukter den ekkel og… kanskje en uten parfyme, men syns de har en spesiell lukt de og. Og liker ikke den :hilarious:
Jeg fikk for lano faktisk, og det har funket. Det er vrient med håndsåpe fordi alle i huset bruker det, så blir jo stadig "bombardert" med en lukt som syns er ekkelt :laughing002 :yuck:

Back
Topp