Hvilke leker...

Henni

Gift med forumet
er det barna deres liker best for tida?? Her er det mest populært det som lager litt lyd når man tar i det. Nakkeboka og bokormen fra bokklubben baby er fengende, både til å ta på og til å pakke i munnen[:D].

Ellers er babygymmen veldig morsom, har kjøpt ekstra ringer slik at han kan dra i lekene og putte de i munnen. Kan ligge lenge å prate med dem og leke seg.

Lene leker også best med babygymmen, men jeg har måtte sette på ekstra ringer slik at hun kan putte lekene i munnen.
Det  er en liten "spilledåse" på babygymmen, og den klarer hun å trykke på knappen selv så det kommer musikk, og da er hun storførnøyd.
Ellers er det bokklubbenbøkene, har fått en fra goboken hvor det er bilde av babyfjes, den liker hun veeeeeldig godt. Bokormen er OK

Babygymmen, viss mamma også leker, ellers alt som lager lyder eller kan puttes i munnen. Katten er også gøy når den er villig til å ligge i ro å bli dradd i pelsen. (veldig tålmodig katt)

det må nok bli denne:

og baby gymmen, når han ikke ligger på denne måten og spiser på den he he[:D][:D] så "henger" han nesten i lekene der, drar og river i de [:D]

ORIGINAL: nettemor

det må nok bli denne:

og baby gymmen, når han ikke ligger på denne måten og spiser på den he he[:D][:D] så "henger" han nesten i lekene der, drar og river i de [:D]

Hehe, måtte le litt jeg nå. For et morsomt bilde[:D]. De er søte disse nurkene våre!

Talina liker også bokormen [:)]
Ellers er det vel babygymmen, som jeg innimellom bytter ut lekene. Men de henger ikke så langt ned at hun får puttet dem i munnen for hun blir så sinna når det ikke smaker/føles som fingrene hennes[;)]
...Veldig glad i hendene sine skjønner dere[:D][;)]

Liker fortsatt veldig godt babygymmen, og en marihønebok fra goboken- ellers alt som hun kan putte i munnen[:D]

Babygymmen er fortsatt en sikker vinner her også. Der ligger han nok til sammen et par timer hver dag. Ellers så er alt som han kan få tak i og putte i munnen veldig stas[:D]
En bok fra goboken med rangle i, er også veldig morsom. Den blir "fillerista" en del ganger i løpet av en dag[:D]

Back
Topp