Hvilke leggerutiner har dere for barnet?

M

Moderator Marthe

Guest
Nå begynner babyene å bli "store", og dere har kanskje begynt å komme inn i rutiner.
Har dere noen spesielle leggerutiner for babyene deres? :)
 
Ikke annet enn at vi tar kveldsstellet på hver vår unge,bytter på hvem som ordner han på 2 og hun minste. Så går jeg i senga med henne når kl er ca 20.30 også ammer jeg henne i søvn :) Tar ca 20 min å legge henne og hun ammes kun 1-2 ganger de neste 12-13 timene :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg trener på leggerutiner nå. Bader hun og tar på pysj ca 20 og ammer og legger hun. Men hun våkner hvert 30 min og sovner igjen 2 til 3 ganger og hun vil helst sovne ved puppen men det prøver vi ikke å venne henne til..
 
Her er det å gi tran, ta kveldstellet og på med pysj. Så er det nattmat, en nattasang eller 3 også nattisnork.


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Kveldstell ca kl 19, d-vit dråper og amming på sengekanten.Legges i sengen og sovner av seg selv stort sett før kl19.30.Ammes neste gang ca 01


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var det bra før sommeren, men nå er det kaos.. Skal forsøke på nytt til uka. Har vært så varmt på soverommet på kveldene, så lagt henne i vogna.

Jeg trenger virkelig råd/hjelp, sovner ikke uten gynging eller bæring, eller å gå tur.. Tips??


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fått inn en god rutine nå syns jeg.. Etter jeg har fått storesøster i seng klokka 19, lager jeg grøt og gir den, så ammer jeg litt etter han har spist opp, før vi går på badet. Tar da kveldsstell og evt. Bader han, før jeg lager til en flaske mme som han spiser før jeg gir han nattakos, legger han i senga med smokk og "kosen", sier natta og går ut:)..
Er somregel nå i seng til klokka 20, sover stortsett til 5-7 morgenen etterpå:)

(Har måttet gå over til delamming:(, derfor mme etterpå da jeg ikke har nok melk.. Mest for kosens skyld..)

Har aldri hverken sunget, lest eller annet "dilldall" for storesøster ved leggetid heller, og syns det er så enkelt og greit å bare legge og si natta, så er det natta liksom:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp