Hvilke kremer/oljer behøver babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Anbefaler Bepanthen, samt a-derma cytelium sinkspray. Har også hatt god nytte av kokt kli i badevannet i stedet for masse salver og kremer mot eksem på huden utenom bleieområdet.

Jeg har kjøpt noen produkter fra økologiske Weleda og Estelle and Thild. Og så bentaphen salve.
Skal kjøpe en solkrem også etterhvert, selvom junior ikke skal sole seg altså.
Kjekt å ha pyricept og babyqtips klare til navelen.
Og en baby neglklipper.

Jeg har blitt mer og mer oppmerksom på hvor mye rart som er i veldig mye, men vet ikke om dette gjelder produkter til baby og? Vil helst være forsiktig...

Her har jeg kun brukt babyolje i badevannet og bepanthen ved sårhet nedentil til de to andre, og det har aldri vært behov for annet. Regner med jeg går for det denne gangen og. Bruker mesoft e.l til bleieskift istedenfor våtservietter.

Her har jeg kun brukt babyolje i badevannet og bepanthen ved sårhet nedentil til de to andre, og det har aldri vært behov for annet. Regner med jeg går for det denne gangen og. Bruker mesoft e.l til bleieskift istedenfor våtservietter.
Hva er mesoft? :)

Vitusapotek har 5 for 100,- på sine engangskluter, hamstret i dag. Forutenom de kremer som er nevnt til sår stump har aderma vært en god krem for tørr babyhud og røde vinterkinn :happy:

Har kun brukt babyolje på mine barn, i badevann, på sår stump og tørre områder. Er så mye allergier og atopisk eksem i min familie at vi bruker minst mulig... Men olje har jeg god erfaring med :-)

Back
Topp