Eller hva har folk gjort mot deg etter at magen kom?
Jeg fikk litt sjokk på butikken i går, møtte ei bekjent på butikken. "Jøss, du har jo nesten ikke mage jo!" Så kom hun nærmere meg og kjente på puppene mine.
Altså, når ble det greit? "Så store pupper du har fått, må jo være gøy for deg som aldri har hatt store pupper" Jeg bruker fortsatt samme BHene som jeg gjorde før jeg ble gravid, så det er nok ikke så stor forskjell..
Ellers er jeg ubeskrivelig lei av at alle tror de har rett til å vite hvor mye jeg veier. Jeg har aldri syns at det har vært greit å veie seg, og jeg ser absolutt ingen grunn til at jeg skal spre vekta mi til alt og alle. Hvorfor er det greit å spørre noen om hvor mye h*n har lagt på seg uansett situasjon?
Jeg fikk litt sjokk på butikken i går, møtte ei bekjent på butikken. "Jøss, du har jo nesten ikke mage jo!" Så kom hun nærmere meg og kjente på puppene mine.
Altså, når ble det greit? "Så store pupper du har fått, må jo være gøy for deg som aldri har hatt store pupper" Jeg bruker fortsatt samme BHene som jeg gjorde før jeg ble gravid, så det er nok ikke så stor forskjell..Ellers er jeg ubeskrivelig lei av at alle tror de har rett til å vite hvor mye jeg veier. Jeg har aldri syns at det har vært greit å veie seg, og jeg ser absolutt ingen grunn til at jeg skal spre vekta mi til alt og alle. Hvorfor er det greit å spørre noen om hvor mye h*n har lagt på seg uansett situasjon?