Hvilke klesstørrelse bruker babyene nå?

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Hvilke størrelse bruker babyene deres i klær nå? Vi bruker fortsatt 62 men noen bodyer begynner å bli litt trang å litt kort i armen, så vi har begynt med 68 nå. Men lurer på hvor lenge dere har brukt størrelsene ? Han har brukt 62 siden mai faktisk :p

Gutten er 3,5 mnd, bruker størrelse 68 og 74 i bodyer og overdeler og 68 i bukser:) har brukt det de siste 3/4 ukene ^^ lille pluggen❤

Bruker 62 og 68, brukt 62 lenge! :) står litt på stedet hvil på Lengden akkurat nå. Sist kontroll (4mnd) var han 62 lang og 6915 gram. :) lille er 4 1/2 måned :)

68 :)

Har brukt det i snart en måned :P

Pakka vekk de siste buksene i 62 nettopp og ser at vi må kjøpe bodyer i 74 snart. Omslagsbodyene i 68 fra H&M er begynt å bli knappe...

Han er 63cm lang, men lang i ryggen og kort i beina. ☺️

Tror han er 13 uker nå :P

Vi pakker nå bort str 56 og bruker kun 62... 68 blir altfor vidt enda siden han fortsatt er ganske slank :) har to shortser vi bruker i str 50 og de passer fint rundt livet :)

Har akkuratt kutta ut noe 56 så beveger oss inn på 62 nå :) alt av bukser passer i 56 ennå :)

68 :)

Har brukt det i snart en måned :P

Pakka vekk de siste buksene i 62 nettopp og ser at vi må kjøpe bodyer i 74 snart. Omslagsbodyene i 68 fra H&M er begynt å bli knappe...

Han er 63cm lang, men lang i ryggen og kort i beina. ☺️

Tror han er 13 uker nå :P
Haha, stemmer godt med følelsen jeg har av at sommerklærne Edvin bruker her i Kroatia i str 62 begynner å bli knappe!! Bare å finne frem, og evt kjøpe, 68 når vi kommer hjem da!! :) Tror jeg må veie han når vi kommer hjem neste uke (..), for klarer ikke helt å vente til 3.Mnd-kontrollen 4. August! :p
Var 11 uker i går:)

15 uker i dag. Bukser i 56 og body i 62:) har vel brukt 56 i buksene i 11 uker og 62 i bodyer 5 uker eller noe:)

Haha, stemmer godt med følelsen jeg har av at sommerklærne Edvin bruker her i Kroatia i str 62 begynner å bli knappe!! Bare å finne frem, og evt kjøpe, 68 når vi kommer hjem da!! :) Tror jeg må veie han når vi kommer hjem neste uke (..), for klarer ikke helt å vente til 3.Mnd-kontrollen 4. August! :p
Var 11 uker i går:)
Det er veldig spennende med den vekta ja! Iallfall når man har litt chubby baby :P :cool: Jeg trodde kanskje Helmer var 8kg men han var "bare" 7.5kg :P

Bruker 62 for det meste, men 68 i noen bukser. Pysj må vi opp i størrelse 68 på nå da 62 begynner å bli korte. Hun er nok lang i beina for vi kan fortsatt bruke noe bodyer i 56 ennå.

Noe i 62 og noe i 68

Back
Topp