Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist gang sa "alle" at jeg ikke måtte finne på å kjøpe noe i str 50, så da hadde jeg masse i str 56 og 62. Lillemann var 51 cm lang, men svømte i str 56, så her måtte vi ut på shopping en av de første dagene ...
Jeg har noe klær fra sist, men må kjøpe det meste nytt da jeg har vært litt for snill på gi-bort-fronten til søster og venner ... Nå har jeg kjøpt 5 omslagsbodyer i str 50, 4 bukser i str 50 og en del små sokker (slipper kanskje strømpebukser den første tiden?)
Har også en del i str 56; 10-15 bodyer og bukser, og en del strømpebukser. 62 har jeg veldig lite av, da det var en str vi nesten hoppet over sist. Gikk fra 56 til 68, sånn omtrent.
I tillegg har jeg kjøpt inn del del babytepper (nydelig, myke fra aiden & anais), bommulsluer, klorevotter og en par heldresser. Erfaringsmessig så går det mest i body og bukse/strømpis den første tiden, så har lite av overalls.
Selv om ingen ting er organsiert, og jeg føler jeg har minimalt med oversikt, så har jeg veldig lite igjen på innkjøpslisten. Skal bestille et babynest, også må jeg ha en del apoteksvarer + ammebh-er til meg selv. Smokker, flasker og nan skal jeg også ha klart, sånn i tilfelle ...