Hvilke kjønn bor i ditt magehus?

magefølelsen sier gutt :) alt er annerledes denne gangen - hittil ihvertfall.. har jente fra før :)

Eg har ingen følelse.... sist va eg sikker på at d va gutt, men føle liksom det annerledes nå :) håpe mest på jenta, men blir glad uansett :)

Har ingen følelse enda;) Forrige gang var jeg sikker på at vi skulle få gutt, BOMBESIKKER!! Men på UL så viste det seg å være jente, så jeg spurte JM om hu kunne se en gang til for jeg trodde ikke på henne;) hehe..

Selv om jeg har sett lille hjertet banke på ul, har det ikke gått opp for meg at jeg er gravid :( selv om jeg er kvalm/uvell og har tatt flere gr tester... Men nei... det går ikke opp for meg :(

Noen som vet hvordan du lager sånn avstemningsgreie? der vi kunne lagt inn en undersøkelse på hvilke kjønn vi tror vi har, enten: gutt, jente eller vet ikke.
Så når vi har vært på ordinær ul så kan vi lage ny der det står det samme for å se hvor mange som hadde rett :)

Tror det blir jente. Har samme magefølelsen som sist. Å å ble det jente.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

på feb2010 hadde vi det. en topptråd der vi skrev. når vi trodde ungen ble født også sammenlignet med når ungen ble født :) samme med kjønn :)

på feb2010 hadde vi det. en topptråd der vi skrev. når vi trodde ungen ble født også sammenlignet med når ungen ble født :) samme med kjønn :)
vet du hvordan man lager det?

Der fikk jeg laget en, det var jo veldig lett da det var som alternatin under å skrive inn en vanlig ny tråd hehe

Tror gutt, akkuratt som storebror :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

jeg gleder meg til UL ,og håper de klarer å se kjønn, blir nok skuffa om de ikke klarer å se det :P

Jente tror vi:-) Baserer det på magefølelse rett og slett. Blir spennende:-)

Back
Topp