Hvilke kjøkken har dere?

her er mitt kjøkken, fikk bare lagt til ett bilde nå skal legge ut andre sia på neste innlegg

ORIGINAL: hegemw

her er mitt kjøkken, fikk bare lagt til ett bilde nå skal legge ut andre sia på neste innlegg

Kjempefint!!! [:D]

Vi får nytt kjøkken fra Kvanum Kjøkkenstudio. www.kvanumkjøkken.no type Broby-dunhvit farge. Jeg gleder meg....

Mitt kjøkken. aner ikke hva det heter. men kjøpt på en plass som heter kjøkken servic. det er et italiensk kjøkken.

( ene dra skapdøren her er litt defekt, men den er i orden nå da )

ORIGINAL: el_moniq

Vi er veldig fornøyde med Ikea..Ståt med steinmønstret svart benkeplate..

Er det vanskelig å holde reint imellom "plankene" på dørene?? syns det var sååå fint!!

ORIGINAL: Storm

Mitt kjøkken. aner ikke hva det heter. men kjøpt på en plass som heter kjøkken servic. det er et italiensk kjøkken.

kjempe fint kjøkken storm

ORIGINAL: el_moniq

Jeg syns ikke det er noe problem..bør ikke knikke og gnu om du skjønner..[:D]

Takk. Står egentlig mellom det og ett mørkt ett fra Ikea[:D]

ORIGINAL: lenemoren

ORIGINAL: Storm

kjempe fint kjøkken storm

takk skal du ha[:)]

aner ikke hva kjøkkenet vårt heter, men når vi kjøper hus til sommeren skal vi enten ha svart HTH, eler grått/hvitt drømmekjøkken

vi har aubo kjøkken. kalka eik

Her er vårt, i eik[:)] Vi har også kjølehjørne, kjempefornøyd med det- og resten av kjøkkenet også[;)] 

Viser spiseplassen vårt og som henger sammen med kjøkkenet[;)]

Denne tråden var vel nåååget gammel [8D]

(men jeg har ikea lidingø kjøkken - med porselensvask [:D])

Sigdal tror jeg det er, hvitt...

Hihi... hvordan fant dere igjen denne gamle tråden da? [8D] 

Vi skal pusse opp kjøkkenet i løpet at 1 år, og da blir det nok Sigdal herregård. Eller i hvertfall noe lignende.

Og kjøkkenet skal i tillegg bygges ut. For nå har vi knøttlite kjøkken..... [:'(]

Back
Topp