Hvilke kameler svelger du??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Som gravid, mamma, samboer, kone, datter, svigerdatter og veninne så finnes det potensielt mange kameler å svelge... Hvilke kamper kjemper du? Og hvilke kameler velger du å svelge??

Jeg svelger nok flest som svigerdatter. Det går på ting som rutiner når vi er hos dem osv, da jeg vet det lett kan ordnes på.

Svelger dagelig kameler som svigerdatter :p (hormonella som ikke akuratt er flad i svigemor for tiden)

Svelger mange kameler som svigerdatter, datter og søster. :p mange!!

Hehe. Svelger nok flest kameler som svigerdatter. Mine foreldre, mine søsken og min mann kjenner jeg for godt til å svelge kameler for. Er den del fortærte kameler knyttet til rollen som barnebarn også. Er sjeldent jeg tar de helt store diskusjonene med dem ;)

Svelger kameler i forhold til svigerfamilie og litt som datter. Og ikke minst som arbeidstaker.

Da svigerfar levde var det som svigerdatter. Prøvde å gi litt beskjed til gubben med de verste nykkene til svigerfar men sta som han var og ikke skulle høre på andre så nyttet det ikke å si noe til han for noen. Kanskje svigerbroren min en sjelden gang

Back
Topp