Hvilke kake

sjokolade kake var hovudkaka her i bursdags selskapet..[:)] med et 1 tall på og mykje pynt, var tuva som fekk pynte[:D]

ORIGINAL: Lamiah

Er det farlig med sukker en dag da? Det er liksom bursdag da :P

Her har jeg bestilt marsipankake. utenom det skal vi ha sjokoladekake, verdens beste og ostekake [:)]

Hmm, kanskje man skal bestille seg en marsipankake med bildet på lokket.. Eller er de grisedyre? Noen som vet?

Jeg skal lage verdens beste sjokoladekake, så antar jeg mor lager en kake for meg, også skal vi selvsagt ha marsipankake med bilde på ;-)
Og som tradisjonen her har vært så bestiller vi smørbrød. Alle 1 årsdager gjør vi sånt med ;-)

Mini selv får en sukkerbunn med fløte og en dasj syltetøy....som han kan grise med[;)]

ORIGINAL: alexine

Hmm, kanskje man skal bestille seg en marsipankake med bildet på lokket.. Eller er de grisedyre? Noen som vet?

Her er de ikke så dyre, ligger på 500-800 kr tror eg [:)]

Han skal få en egen liten kake. [:)] Ellers blir det marsipankake med bilde, sjokoladekake, fromasjkake, cupcakes og to kaker til, men jeg har ikke bestemt meg enda + frukt (som et sunt innslag [8D]). Vi skal også bestille smørbrød eller snitter, akkurat slik som Snickers. [;)] 

Vet ikke helt hva jeg skal lage enda..hmmm

Iallefall bestemt på muffins og sjokoladekake, men vet ikke hvordan sjokoladekake(form & pynt). Og egen kake til tulla.
Men vi må muligens dele opp selskapet, da vi ikke har plass til alle.

Noen andre der ute som har måttet dele opp selskapet? serverer man restekakene etter forrige selskap da eller må man lage alle på nytt?

ORIGINAL: LolitaCassandra

Vet ikke helt hva jeg skal lage enda..hmmm

Iallefall bestemt på muffins og sjokoladekake, men vet ikke hvordan sjokoladekake(form & pynt). Og egen kake til tulla.
Men vi må muligens dele opp selskapet, da vi ikke har plass til alle.

Noen andre der ute som har måttet dele opp selskapet? serverer man restekakene etter forrige selskap da eller må man lage alle på nytt?

Vi har 3 fam.selskaper vi.. Sukk!!! Har laget egen kake til i dag pluss muffins og frukt, så lager jeg marsipankake til i morgen og nye muffins og frukt og på torsdagen får gjestene få rester, heheheh!!![8D][8D]

Back
Topp