Hvilke juletre?

Vi kommer til å kjøpe kunstig. Orker ikke barnålene og edderkoppene som følger med ekte tre, samt potensielle allergier.

Jeg har alltid kjøpt edelgran, men i fjor kom mannen hjen med kunstig tre siden det så ut til at eldstemann reagerte året før. Etter å ha fått pyntet det må jeg innrømme at det var veldig fint likevel. Savner lukta, eneste :-)

Kunstig. Er allergisk.

Kunstig. Ser ut som edelgran :)

Edelgran hos oss:D

Elsker en ekte edelgran :) Men pga allergi kjøpte vi tre på Clas Olhson og vi er veldig fornøyd med det :) Fordelen er at vi kan ta opp treet veldig tidlig og det er like fint etter jul.

Vi har ikke juletre, men både mamma og dem og svigers har kunstig tre.

Ekte gran, må være det! Det er alltid jeg som har siste ordet når det kommer til tre (et rituale fra da jeg var liten). Det skal ha riktig farge, være symetrisk, ikke for mange grener, ikke for få grener, og så skal det være rikelig med barnåler (ikke se ribbet up).
Kun ett år har vi tatt det første vi så, av diverse årsaker, men vanligvis tar det en god stund før jeg blir fornøyd. Elsker å handle juletre :D

Ekte eller kunstig?

Edelgran, vanlig gran eller noe annet?
Blir trolig ekte for første gang i år, de kunstige juletrærne våre røk til i opprydning, og vi har egentlig ikke plass til å ha de oppbevart hele året.

Jeg vil ha edelgran da, mannen er ikke helt enig.

Har plasttre. I fjor var guttungen noen dager hos onkelen og tanta si. De hadde ekte, og han kom hjem med store røde merker i ansiktet og brystet som forflyttet seg(han så ut som et blinkende juletre). Endte på legevakta og en stor resept på allergitabletter.
Har veldig lyst på ekte, men har ei katt som ikke lar noe være i fred, pluss usikker på guttungen om han er allergisk.

Vi kjøpte kunstig tre i fjor:-) Jeg er utrolig allergisk mot alt, til og med edelgran... Men det kunstige vi kjøpte på Biltema så veldig ekte ut, og med pynt og ledlys ble det riktig så lekkert;)

Jeg har alltid kjøpt edelgran, men i fjor kom mannen hjen med kunstig tre siden det så ut til at eldstemann reagerte året før. Etter å ha fått pyntet det må jeg innrømme at det var veldig fint likevel. Savner lukta, eneste :-)
Mener det fins spray med gran lukt ;-)

Back
Topp