Hvilke jobber/studier har dere?

Utdannet sykepleier, trives ikke og vil ikke jobbe som det. Heldigvis i mammapermisjon en måneds tid til.. :)

Jeg jobber med forskning. Snart halvveis på doktorgradsarbeidet mitt.

Adjunkt. Jobber som kontaktlærer på barneskole.

Utdanner meg som ungdomsskolelærer

Leder en avdeling i et firma som selger erotisk leketøy. Mye PC-jobbing, og forhåpentligvis mulighet for hjemmekontor hvis behovet melder seg.

Jobber som varehusmedarbeider. Står/går 100% av arbeidstiden,og er en del tunge løft. Merker det når jeg skal bære ting at magen alt er litt i veien,så er vel snart tid for å fortelle det til sjefen.

Jobber som selvstendig næringsdrivende innenfor helse og velvære i tillegg til at både jeg og mannen jobber på gården :)

Er du langt på vei? Jobber selv på barneskolen som lærer men klarer ikke være på jobb pga den hersens kvalmen.
Er ca 8 uker. Kjenner kvalmen er tilstede, men klarer stort sett undervisningen bra. Må bare sitte mer enn vanlig og spise og drikke jevnlig.
Har siden nyttår vært 40% sykemeldt, og har stående avtale med rektor om mer tilrettelegging ved behov. Tror jeg skal klare å fortsette slik om ikke kvalmen blir værre.

Er utdannet barnevernspedagog. Jobbet med barn/unge med psykisk utviklingshemninger som autisme, asberger, Downs syndrome og diverse diagnoser i den gata. Tok meg en pause fra det når jeg ble gravid i 2014 pga mye utagering og skulle bare jobbe litt i hjemnesykepleien. Ble værende der og er der nå på 3.året :p

Men nå er tiden inne for å jobbe med det jeg er utdanna som, så begynner på videreutdanning i høst (deltid over 1år) Videreutdanning innen tidlig tiltak for barn og unge som har blitt utsatt for seksuelle overgrep og incest.

Jeg bøyer meg i støvet for mennesker som deg som utdanner seg til å jobbe med barn og unge som blir utsatt for slikt. Jeg vurderte å gå den veien, men etter et kurs ble det for mye for meg. Men syns det er så fantastisk at noen takler å utdanne seg og ha en slik viktig jobb :)

Jeg bøyer meg i støvet for mennesker som deg som utdanner seg til å jobbe med barn og unge som blir utsatt for slikt. Jeg vurderte å gå den veien, men etter et kurs ble det for mye for meg. Men syns det er så fantastisk at noen takler å utdanne seg og ha en slik viktig jobb :)

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å begynne. Gruer meg. Men samtidig så kommer jeg til å sitte på en veldig stor makt og kunnskap til å kunne hjelpe og forebygge.

Jobber 100% i treningsbransjen. Har vært sykemeldt siden uke 7. Håper å komme tilbake i 50% stilling etterhvert.

Har endelig tatt meg selv i nakken og fullfører allmennfag under voksenopplæringen i juni, deretter blir det permisjon til neste skoleår og rett på høyskole:happy:

Back
Topp