Hvilke jobber har dere?

jobber 100 % som sykepleier på sykehjem. hår gått fint frem til i forige uke. Fredag måtte jeg bare gå hjem etter halv dag. sinsykt vondt i bekkenet da. var hos jordmor so m skrev tilretteleggingsskjeme, så mulig det blir fullt eller delvis svangerskapspenger på meg. veldig lei meg for dette, da det føles som et nederlag å ikke kunne være i full jobb. men vet jo at dette bare er tull. viktigste er jo å ta vare på kroppen, og servjo at all gåinga og ståinga absolutt ikke er bra. Løft og stellene er egentlig ikke så ille, men all gåinga.... har jo to hje me og som tre ger meg. Nei jenter, vi må nok bare kjenne på hva kroppen sier....

Flinke damer så holder ut å jobber på!! :)
Tror ikke folk (som ikke har vert/er gravid) vet hvor slitsomt det kan være. Vi skal jo fungere etter skole/jobb også :)
Men vi fikser det :) bra!!
Jeg holder ut i Bhg, rett hjem å ta en hvil etterpå :) det fungerer så langt vertfall..

Har jobbet 6 år i hæren, ved NATO sin Offiserskole, jobber nå som Elektro Mekaniker i verksted i en av verdens største oljefirma å bygger å tester downhole utstyr, elsker jobben min der, knall utfordrende alltid sor variasjon i hva jeg gjør noen ganger mer mekanisk mens andre ganger legger opp all elektronikken å lodder ledninger o.l tester eller gjør kontorareid.. Men er nå sykemeldt fra jobben å har vært d litt av å på pga veldig kvalme,oppkast, lavt blodtrykk å d at jeg ikke kan gjøre noe fysisk.. Min jobb er veldig fysisk å man må ta tunge løft store deler av dagen da utstyret veier 2.5 tonn pr enhet :)

Jobber som teknisk assistent i oljebransjen. Kontorjobb. Men er 50% sykemeldt pga bekkenløsning. Har gått fint til nå med halve dager, jobbe litt, hjem og sove litt og så hente ungene i bhg. Da fungerer jeg. Men bekkenet er blitt en del verre i det siste:/ både foran i symfysen og bak. Så vi får se. Vurderer å gå ned 40% så jeg får fri en dag i uke til all behandlingen.

Jobber 100% på en demensavdeling på sykehjem.. Er sykemeldt 20% nå da, for klarer ikke sein-tidlig skiftene lenger.. Så har alltid fri etter seinvakt.. Tror nok egentlig jeg kommer til å være det en stund.. Merker hodepinen er på plass etter at jeg har sittet litt lenge oppe i går(halv 1)..

Flyvertinne :)

Førskolærer! Er 40 med svangerskapspenresten og de restererende dagene har jeg en assistent oppå meg! Veldig behagelig.

Jeg er selvstendig næringsdrivende. Driver butikk så her er det 100% og vell så det med jobbing :)
Nå har jeg funnet 2 nye som kommer til og gå den tiden jeg er hjemme med babyen, så vi er i full
gang med opplæring osv, kjenner det begynner og ta på kroppen så seine kvelder blir det skjelden nå for tiden :D

Jobber 100% som assistent i 1.klasse, med noen så spesial unger+ SFO. Kjenner det tar på og kommmer nok ikke til å holde ut med samme tempo og mengde hele veien meeen har ett lite håp :D Dødts sliten om ettermiddagen så går for mye ut over 1.5 åringen hjemme føler jeg...

Back
Topp