Hvilke jobber har dere?

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Jeg studerer førskolelærer (er nå i praksis på småbarnsavdeling) også jobber jeg helger utenom på en bolig for psykisk utviklingshemmede :)

Går helt fint å være på jobb, kjenner jeg er ekstremt trøtt men da tar jeg meg en hvil når jeg kommer hjem :)
Er jo redd for at jeg skal overanstrenge meg, men da hadde jeg vel kjent det på kroppen? :p

Assistent i barnehage... Etter at vi flyttet i sommer har jeg bare vært vikar...

BV app

Dere som jobber i barnehage, er dere litt mer forsiktig nå i forhold til løft osv? eller kjører dere samme greia? :)
vi gikk tur her på fredag i ulent terreng med en gruppe 2,5¨åringer, og måtte hypse og dytte og løfte i de små for å hjelpe de opp over, da jeg kom på toppen fikk jeg vannvittig vondt i magen, måtte legge meg ned en stund til det gav seg (kynnere?)

så må nok være litt mer forsiktig :)

Personlig assistent i barnehage, har en gutt på 5 år som er multifunksjonshemmet, mye tunge løft, løfter som før, men er litt mer flink til å bruke heis på han, men glemmer meg av og til..

Jeg er egentlig student, men har studiepause frem til januar 2014, i mellomtiden jobber jeg 60% som assistent i bhg, men er sykmeldt.

Når det gjelder å løfte som normalt gjør jeg ikke det her hjemme heller, jeg har hatt bekkenløsning med begge de to andre og merker det med en gang jeg løfter litt for tungt.

Ja måtte få rekvisjon fra lege også på fredag pga bekkenløsning, han ville i grunnen sykemelde meg, men da får jeg ikke fullført praksis (er ferdig utdanna i mai) så viktig at jeg får den i boks!
Men er litt redd altså, kjenner det sliter på, men må nok bare ta det litt mer me ro i barnehagen :)

Jobber på kontor, får så mye tilrettelegging jeg vil ha :-) sist svangerskap hadde jeg eget soverom, hehe, så jeg kunne sove/hvile litt i løpet av dagen.. :-)