Hvilke jobb passer for meg?

**CogJ**

Forumet er livet
Jeg vil gjerne jobbe med å arrangere ulike ting.. f.eks reiser.
Jeg vil jobbe på kontor der jeg utfører oppgaver på pc og via tlf..
Jeg vil gjerne være i kontakt med kunder og ha en god del kundeservice..
Oppsett av timelister,ferier osv kan og være en flott ting..
Kan ha en jobb der jeg møter nye mennesker hver dag, jobber med mennesker..

Så noen som kjenner igjen en jobb i de linjene? [:)] hehe

Har tenkt på barnehage.. Har også tenkt på assistent på eldresenter (men jeg klarer desverre ikke å vende meg til tanken på kroppslige stell, selvom det er noe man ikke tenker på etter jobb [:o][:o][:o])

på et sted som ticket eller noe sånt som man ringer å bestille reiser da?
For meg hørtes det nesten ut som om du beskrev en sånn jobb :=)

Ja det hadde vært noe..

Må legge til at jeg ikke har noe utdannelse da.. kanskje vanskelig å få jobb da[&o]

Ticket vestkanten værsegod- hvor vil du reise[;)]

du trenger ikke utdannelse der, men du får mange kveldsvakter..

Sekretær, assistent? Sentralbord med forefallende arbeid.. Økonomidel i ett selskap. Lønns og fakturering?

Jeg tipper at et reisebyrå gjerne vil ha en reisekonsulent med utdannelse.
Men du kan jo sitte på en type kundeservice/møtebookerstilling? En timeliste/ferieliste/lønnsstilling krever også ofte utdannelse.. De fleste jeg er i kontakt med spør i hvert fall etter det som en kvalifikasjon.
Mange kundeservice-stillinger krever ingen utdannelse, men mange med bachelor/mastergrader velger å gå til en sånn type stilling for å komme seg inn i et større konsern..

uansett, lykke til med jobbjakt! [:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Ticket vestkanten værsegod- hvor vil du reise[;)]

du trenger ikke utdannelse der, men du får mange kveldsvakter..

okey, da skal jeg ikke søke der.. Er litt avhengig av dagvakter.. [>:][:o] vanskeliiig..

Assisterende butikksjef f.eks.
Krever ikke alltid utdannelse, men gjerne erfaring.

Jeg fikk ass.butikksjef uten noe særlig erfaring med kontorarbeid.
Men lærte fort, satte opp turnuser, kjørte lønn, fakturerte osv.
Var ikke mye å arrangere da..bortsett fra julebord[8D][:)]

Arrangere reiser, som i tilrettelegge ved å booke billetter til fly og opphold, eller som i reiseleder?
Hvis du liker litt administrativ, litt kundeservice, litt besille billetter, litt være med på messer så kan du få jobb hos meg! Jeg trenger en markedsassistent ;)

ORIGINAL: kat*

Arrangere reiser, som i tilrettelegge ved å booke billetter til fly og opphold, eller som i reiseleder?
Hvis du liker litt administrativ, litt kundeservice, litt besille billetter, litt være med på messer så kan du få jobb hos meg! Jeg trenger en markedsassistent ;)

Håhoy.. Hørtes jo veldig interessant ut, men .. Typisk min flaks så er du vel bodsatt på andre siden av landet? hehe

Det kommer jo an på øyet som ser.......... Vøyenenga uten for Sandvika (utenfor Oslo) holder vi hus!

Åhhh, den jobben vil jeg ha. Kan du ikke bare følge E16 et par timer oppover slik at jeg kan få den[:D][;)]

Det kommer jo an på øyet som ser.......... Vøyenenga uten for Sandvika (utenfor Oslo) holder vi hus!

bor i bergen jeg [&o][&o]

ORIGINAL: Anna Anka

Starte egen bedrift... finne en nisje innen reiseliv.

Oj, det tror jeg ikke jeg hadde tord helt ennå nei.. Føler meg ikke voksen nok til det [:-]

ORIGINAL: DenicaD

reisebyrå?

tror det må bli noe sånt ja!

Se om jeg får tatt meg noen kurs over nett etterhvert =) Må bli ferdig med permisjon først [:)]

Resepsjonsdame i frisør salong[8D]

Da får du også gratis klipp og billig farge [8D] sånn som hun der jeg jobbet før...hehe

Back
Topp