Hvilke innkjøp har du gjort?

Har kjøpt to svøpetepper og en body pluss matchende bukse. Siste kun fordi det var så fint. Har egentlig mer enn nok tøy i de minste størrelsene. Venter litt med resten.

En av de vi også vurderer mest! :) Hva gjorde at valget falt på denne? Hva er høyden deres? :)
Synes den er så utrolig god å trille:)sto mellom emmaljunga nxt90 eller denne. Den er enkel og slå sammen tar liten plass og synes den er veldig fin. Vi er begge 1,80:)

Synes den er så utrolig god å trille:)sto mellom emmaljunga nxt90 eller denne. Den er enkel og slå sammen tar liten plass og synes den er veldig fin. Vi er begge 1,80:)

Er ntx90 og bugaboo fox som foreløpig er mest aktuelle for oss også. Liker godt Stokke trailz av utseende, men syns kanskje den ble litt stor da vi så på den i dag.

Er ntx90 og bugaboo fox som foreløpig er mest aktuelle for oss også. Liker godt Stokke trailz av utseende, men syns kanskje den ble litt stor da vi så på den i dag.

Den er nok litt større ja. Men sikkert ei grei vogn den også:) vanskelig og velge. Jeg har lest mye om vognene før vi reiste inn å så på dem har litt reisevei. Planen var egentlig en emmaljunga siden den var på tilbud men vi var begge enige om at foxen var rett for oss. Liker godt bremsen de har på vogna også:happy:

Kjøpt to ulldresser (lillelam) en hust and claire dress, newborn baby seat, en pakke med newbie klær ifra Kappahl, bæresjal

Har heldigvis ikke kvittet oss med alt etter minstemann i hus
Så vogn har vi (3 stk av)
Vogga har vi fra før og bilstolpose

Ellers har jeg fått låne sprinkelseng av ei venninne
Å så har vi kjøpt bilstol
Samt litt ullklær (har jo så å si ingen babyklær fra før da alt er gitt bort)

Hust and claire pyjamaser som var på tilbud

Jeg har mesteparten etter guttungen.
Men vi har kjøpt ny vogn fordi den var på tilbud.
Typ 4-5 jente klær (symbolsk etter ultralyden) og en bamse, en bamse med sånn sang når du trekker opp og en rangle bare fordi de var så søte:hilarious:.
Vi trenger stellematte, bilstol og bilstol pose og jeg vurderer bedside crib. Ellers er det kun litt jente klær vi trenger. Har masse klær etter guttungen, men jeg vil faktisk ha litt jente tøy også:wacky:...

Kjøpt litt klær, men ingen «ting». Kjøpt bodyer og små bukser/tights og to sett ull i 56. Har sendt mld på newborn-sete og Stokke-seng til et par stk på Finn, men mange er på ferie så har ikke fått avklart ennå. Av ting som kjøpes nytt skal vi vente en stund til for å ha lengre garanti :happy:

Var nettopp i Polen og der var det billig så det ble litt babytøy da :) Det var egentlig første innkjøp til baby. Har ellers kjøpt bbhugme og gravidklær til meg selv. Har avtalt med kollega om å kjøpe bilstol av henne, får låne bedsidecrib og vippestol (og kanskje enda mer) fra en slektning, og er så fantastisk heldige at vi får sponset vogn av svigers, men vi venter nok med selve kjøpet pga garanti.

Har det aller meste fra før, men måtte bare kjøpe denne til babyrommet :)

Vedlegg

• 65CB2D29-F231-4120-B4B2-AB333B724940.png
    65CB2D29-F231-4120-B4B2-AB333B724940.png
    150,8 KB · Visninger: 20
Har kjøpt en pose med tøybleier og gravid tøy til meg selv. Venter til OUL for å evt handle mer. Har det som trengs om det blir jente, må kok spe på litt om det er gutt :happy: regner med bi må ha nytt sete til storesøster når baby kommet, men det kan vente til evt Black friday... Men har begynt å strikke, i nøytrale farger, så det er kjekt babytøy går så fort å strikke :)

Jeg var en del ulltøy på salg i fargen blå, så kjøpte det i og med at jeg kun har «jenteklær» fra før. Tror det er gutt, så får se. Hvis ikke er det lett å få solgt det igjen :)

Kjøpte 2 pack body og bukse idag. Og endel gravid klær til meg selv. Noe på salg og noe fordi jeg trengte det. Pluss en ny amme bh

Back
Topp