.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter en gutt til, så vi har så å si alt etter storebror som snart er 1,5 år.
Men vi har kjøpt en bedside crib og vugge til stua hittil
Driver og ser på bedside crib jeg og, gjerne fortell hvilken du valgteVi venter en gutt til, så vi har så å si alt etter storebror som snart er 1,5 år.
Men vi har kjøpt en bedside crib og vugge til stua hittil
Hvilken bed side crib da? Driver å titter på det selv
Driver og ser på bedside crib jeg og, gjerne fortell hvilken du valgte
Gikk "amok" å handlet for ett par uker siden
Vogn
Stelleveske
Bilstol med base
Bilstolpose
Badebalje
Stellematte
Brystpumpe (skal amme, men av erfaring har jeg mye melk/spreng, og blir veeeeldig sår, så trenger pumpe litt innimellom)
Og en del klær i nøytrale farger for vi skulle ikke vite kjønn uansett.
Ammeinnlegg
Vi skal også se til uken, ei venninne sa de hadde fått beskjed om opp til 3 mnd leveringstid på noen vogner så man må jo planlegge litt. Veldig fin vogn det der, akkurat som avbildet ift farger osv?Bestillt oss vogn idag kunne ta opptil 8 uker før den kom i butikken så glad jeg var tidlig ute
Bestillt oss vogn idag kunne ta opptil 8 uker før den kom i butikken så glad jeg var tidlig ute
Ja har bestilt den i de fargeneVi skal også se til uken, ei venninne sa de hadde fått beskjed om opp til 3 mnd leveringstid på noen vogner så man må jo planlegge litt. Veldig fin vogn det der, akkurat som avbildet ift farger osv?