hvilke innesko

mimime

Forelsket i forumet
Bruker barna deres??
mini her har sånn smått begynt å gå ett par skritt, men han skulle så absolutt hatt ett par sko på beina, men vet ikke hva som er best??
Sikkert litt lettere for han å holde balansen, og at det ikke blir så glatt med sko,tenker jeg da.

Hva bruker dere? (gjerne med bilde[:)])

har ikke kjøpt enda men jobber i skobutikk og kan anbefale Ecco på det varmeste. Ja de koster rundt 4-500 kr men det er verdt det! De fyller alle krav til første barnesko, g er myke å gå på. De gir god støtte rundt ankelen og det er viktig! Husk å kjøpe litt store, til å begynne med. Du skal ha ca 1.5 cm fra tuppen av stortåa til tuppen på skoen(inni)

ORIGINAL: Mille84

har ikke kjøpt enda men jobber i skobutikk og kan anbefale Ecco på det varmeste. Ja de koster rundt 4-500 kr men det er verdt det! De fyller alle krav til første barnesko, g er myke å gå på. De gir god støtte rundt ankelen og det er viktig! Husk å kjøpe litt store, til å begynne med. Du skal ha ca 1.5 cm fra tuppen av stortåa til tuppen på skoen(inni)

Ja... var å kikka på noen Ecco sko her før helga, men der hadde de ikke str hans, tenkte å kjøpe noen som var litt høye,som går godt over ankelen.
Er hvertfall det alle sier jeg burde[&:] 

ORIGINAL: mimime

ORIGINAL: Mille84

Ja... var å kikka på noen Ecco sko her før helga, men der hadde de ikke str hans, tenkte å kjøpe noen som var litt høye,som går godt over ankelen.
Er hvertfall det alle sier jeg burde[&:] 

Ja de må være litt høye i skaftet så de beskytter ankelen hans. Er mange andre barnesko å veøge mellom som er bra. Er bare at jeg har mest positive erfaringer med Ecco. Pony er også bra f.eks

På skobutikken anbefalte de meg å la Elias gå med skoene inne, men så fikk jeg høre et annet sted at det ikke var bra.. Husker ikke helt hvorfor..

Enten sokker med antiskli eller tøfler uten såler her. Små barn skal gå minst mulig med sko. [:)]

Ser ikke helt poenget med at hun skal ha sko på seg inne? [8|] Kanskje i bhg men ikke ellers.
Dessuten så kler hun bare av seg alt hun får på føttene, sko, lester og sokker! Av med en gang! [&:]
[:D]

I forbindelse med balanse når barna lærer å gå så er det beste bare føtter...[;)]
Så er det gulvvarmt hos dere,så er det det mest idè'elle...[;)]

Back
Topp