hvilke innesko i barnehagen?

TauZa

Forumet er livet
Ådne har i vinter hatt shoeshooes med gummisåle.. men nå har skinnet løsnet fra sålen og jeg er ganske missfornøyd med at de bare har vart 5 mnd.

hva har deres barn?

foreløpig har A hat6t sånne gymmsokker.. for han vil ikke ha noe på beina... har sandaler her men han blir kjempe klam på beina så sokken er jo helt gjennomblaut... så jeg vet ikke om jeg bare fortsetter med de gymsokkene

Vi har disse fra Living Kitzbuhel - fikk de av Gofa og Gome - kjempe deilige! [:D] Bare Emma har litt tøffel nekt for tiden da, så hvor ofte de er på vet jeg ikke [:-] Men virker gode! Tova ull, men litt tynn. og god liten gummisåle under [:)] Myke å gode.

http://www.living-kitzbuehel.com/kollektionk.php?pr=315&lang=4

Ellers løper hun også rundt i denne typen enda

Skofus ulltøfler.. Nå når det nærmer seg sommeren kommer jeg til å kjøpe de kathmor har bilde av over, hatt sånne før og de er kjempe god og myke [:)]

Mine tar bare av seg innesko/tøfler, så nå har jeg ikke kjøpt til de på en stund. Antisklisokker i ull er løsningen her [;)]

ulltøfler er uaktuellt på denne gutten uansett årstid..

Emmeli har apesko [8D], innetøfler i tovet ull kjøpt på eurosko.... kostet over 400, men fant de på tilbud[8D]

bare sånn sokker med sånne myke såler under[:-] kjempedårlig forklart! men han blir så varm på føttene sine, så han trenger ikke noe annet.

I M sin avd. bruker de ikke innesko/tøfler.. [8|]

Hun har gymsokker, sånne sokker med skinnsåle. Også ligger sommerens Crocs der som ekstra sko. Det er mest fordi en av jentene hun leker mest med hadde crocs og da ville hun og ha sine..[;)] Vet ikke hvor mye de er i bruk.

Back
Topp