Hvilke hvite løgner forteller du for å holde graviditeten hemmelig?

Har ikke måttet juge da de nærmeste i familien vet det og sjefen min. Jeg har ingen problemer med være edru på fester. Synes det er nesten mere artig det enn å drikke! Spør noen på julebordet, så vet jeg ikke hva jeg skal si. Det tar vi da☺️
 
Vet med 1000 prosent sikkerthet at dette vil bli vanskelig for meg. Kjæresten min er kokk og jeg jobber litt ekstra som bartender der men har jobben min i bolig primært I kveld nå var vi på Lønningspils. Jeg sa at jeg må jobbe kl 07.00 imorgen så dropper og drikke å det var jo OK. MEN etterhvert som alle ble fulle å i bedre humør osv ble jeg bare mer å mer dårlig humør, jeg ble skikkelig sint å måtte bare dra hjem for jeg begynte og gråte. Synes det er så kjipt å være en del av en gruppe med et sånnt miljø, jeg må enten sitte hjemme om kveldene eller sitte med de og se på at de koser seg. Virker ikke som kjæresten klarer og skjønne meg helt enda heller, jeg ble super lei meg, begynte faktisk og gråte. Føler meg så utrolig alene, pluss at jeg ikke kan si noe, det gjør det bare enda verre. Dette var verre enn jeg trodde, han trenger ikke og endre noe jeg må på en måte endre alt. Føler meg helt alene akkurat nå. Sorry måtte bare blåse det ut et sted.
Sender en klem! Du er ikke alene i det, selv om det kan føles veldig slik ut i slike situasjoner.
 
Jeg faktisk ikke fått brukt for noen + jeg er dårlig til å lyve.

Tidlig UL er etter jobb, samme er UL i uke 12.

Skal til legen om to uker, men er ingen som spør hvorfor + er tidlig om morgenen så ingen som merker at jeg er vekk.

Skal til to spesialister da, men tviler på at det stilles spørsmålstegn ved det.

Jeg var lenge sykemeldt i forbindelse med en MA sent i sommer. Så de fleste på jobb vet at jeg sjekker jern og er litt hos legen for det. Så de tenker vel at det er derfor jeg er hos legen...
 
Fikk spm av en venninne i går om jeg vil være hennes +1 på julebord. Huff. Sa at jeg lurte på om mannen skulle ut,men var ikke sikker. Vi må i såfall ha barnevakt. Så jeg redda meg litt, men spørs hvor lenge
 
Jeg jobber med 8 gutter og er den eneste jenta.
Jeg skal være borte 2 ganger (tidlig ul og første legetime), det ligger i kalenderen til alle som:

"Jeg skal til gynekolog" og "Celleprøve". Haha. Det blir INGEN spørsmål etterpå :p
Denne var fantastisk :D Hahaha
 
Var borte fra jobb 2 dager i forrige uka, da jeg var dårlig den første dagen og var på sykehus den andre. Sa jeg skulle ta en ny MR av kneet da så og si alle i bygda vet jeg har slitt med korsbåndet :p
 
Back
Topp