Hvilke hvite løgner forteller du for å holde graviditeten hemmelig?

Skogkløver

Forelsket i forumet
Noen flere som har måtte delt noen halvsannheter de siste ukene?

Jeg har blant annet sagt jeg skulle måle jernnivå på grunn av trøtthet for å slippe spørsmål i forbindelse med hcg blodprøver.

Når jeg måtte inn til runde to med prøver sa jeg de forrige hadde usikkert resultat.

Mannen sier han har et ærend og dermed kommer for sent på jobb når vi skal til tidlig UL.

Del gjerne gode tips! Går tom for unnskyldninger :p
 
Her i huset skyldes kvalmen omgangssyke som herjer i området.
 
Drikker ikke alkohol med venner fordi jeg har så mye hodepine og ikke føler meg helt i form for tiden.
 
Kan ikke drikke pga manglende barnevakt, å tidligvakter på jobb :p
 
Jeg fant ikke på noen unnskyldning for ikke å hjelpe til med å bære en sofa, men tok i så lite jeg kunne og ble stort sett stående og dytte litt, bare ... Håper det gikk bra :(
 
Har ikke måtte fortelle noen ennå, men det blir vel noen etter hvert. Kommer nesten til å prøve og unngå folk, for jeg er så sinnssykt dårlig på å juge:D
 
Var borte to dager fra jobben forgie uke pga trøtthet og svimmelhet var helt kake i tre dager. Da det ble spm hva som feilte meg sa jeg at jeg hadde uvi, for noen hadde sett meg på legekontoret (var og tok grav test der)....så hadde jo med meg urinprøve :p
De syntes veldig synd i meg siden jeg jobber på sykehjem, og vi ofte har pasienter med uvi så vet vi hvor ille det kan være :D
Gleder meg veldig til den dagen jeg skal fortelle dem at jeg ikke hadde uvi, men er gravid!
 
Jeg har brukt opp celleprøve. Og nå bruker jeg fysioterapeut fordi jeg har beinhinnebetennelse i leggen.. Men lurer på hvordan i huleste jeg skal komme meg unna alkohol på julebordet..og generelt i hele desember.... Har blir sykt dårlig de siste 2 graviditetene fra uke 8-20.
 
Har ikke trengt noen hittil.. Sier at junior holder oss våken på natta, og derfor er jeg så trøtt hele tiden.. Men det stemmer jo også, det er bare ikke HELE sannheten :p
 
Eneste jeg har måtte bruke er at jeg gikk på pencilin i helga da vi var på hyttetur, men ellers kommer jeg nok ikke til å trenge å si så mange løgner. Julebord skal vi ikke på, det har vært allerede og i jula skal vi fortelle det til alle så :)
 
Skal du på julebord kjøper du deg evt alkoholfri øl/vin og heller det over på vanlige flasker! Det er min plan
 
Har ikke brukt noen unnskyldninger enda, men kommer nok til å bruke storebror som en. Kan tenke meg det blir spm i jula om å være med ut. Om ikke bomba har sluppet da :p Var på fest for tre uker siden. Før jeg visste jeg var gravid. Godt for bygdedyret å se at jeg var ute tenker jeg.
 
Vet med 1000 prosent sikkerthet at dette vil bli vanskelig for meg. Kjæresten min er kokk og jeg jobber litt ekstra som bartender der men har jobben min i bolig primært I kveld nå var vi på Lønningspils. Jeg sa at jeg må jobbe kl 07.00 imorgen så dropper og drikke å det var jo OK. MEN etterhvert som alle ble fulle å i bedre humør osv ble jeg bare mer å mer dårlig humør, jeg ble skikkelig sint å måtte bare dra hjem for jeg begynte og gråte. Synes det er så kjipt å være en del av en gruppe med et sånnt miljø, jeg må enten sitte hjemme om kveldene eller sitte med de og se på at de koser seg. Virker ikke som kjæresten klarer og skjønne meg helt enda heller, jeg ble super lei meg, begynte faktisk og gråte. Føler meg så utrolig alene, pluss at jeg ikke kan si noe, det gjør det bare enda verre. Dette var verre enn jeg trodde, han trenger ikke og endre noe jeg må på en måte endre alt. Føler meg helt alene akkurat nå. Sorry måtte bare blåse det ut et sted.
 
Har ikke trengt å bruke noen uskyldiger ennå. Får ikke mulighet for å være med på julebordet med jobben men der kunne jeg evt skyldt på at jeg ennå ammer mini på natt og han ikke vil ha flaske da. En på jobben spurte her om dagen da jeg var innom på besøk når nestemann kom. Da sa jeg bare at la meg ihvertfall få komme meg tilbake på jobb først (på nyåret). Men da visste jeg ikke at jeg var gravid enda.
 
Alkohol blir - jeg prøver å gå ned i vekt. Og jeg er såpass glad i snop at skal jeg bruke noen kcal ekstra på kos, velger jeg heller sjokkis fremfor et glass vin :)

Foreløpig har jeg ikke trengt å komme med mange løgner :)
 
Trenger heldigvis ikke komme med noen unnskyldninger. Jeg drikker ikke alkohol, og har snakket lenge om å slutte og røyke, så ingen spørsmål der. Foreldrene mine vet det da :)
 
Back
Topp