Hvilke hunder røyter ikke?

Jeg har ikke hatt noe problem med dem da... har jobbet to år som veterinærassistent og nappet ganske mange forskjellige raser. Men noen er mer arbeid med enn andre... Derfor jeg sier finn den rette terrieren for deg, i forhold til hvor mye du er villig til å legge i pelsstell. Terrier gemytt er heller ikke bare bare....men der er det også forskjeller.

PS: Jeg LIKER den type arbeid...så et er kansje greit å ta med når jeg sier det ikke er noe problem. Det er tidkrevende og litt slitsomt, men jeg er alltid så glad når jeg ser resultatet at det er greit. Og det er jo ikke noe man gjør en gang i uka heller...

bishon frise og bishon havannis (vet ikke åssen det skrives) røyter ikke.

æ har en svart konge puddel.. utn utstillings klepp, før d syns æ e pyton styggt[:D]..
så han e jæmt kleppt over heile utnom i ansekte å på føttern, dær e han litt kortare..
syns d e kjæmpe jæfft å slæpp alt d hunde håre.. einaste minuse e jo at puddlan må kleppes da.. vi klepp han ca kvær 3 måne m maskin.. tar jo litt tia da, men e værd d før å slæpp et hus fullt a hår.. [:D]

lykke tell m kommende bikkje å valge [:D]

ORIGINAL: bebbimagan!

Irish softcoated hveaten terrier røyter ikke! mamma og pappa og flere i familien min har den[:)] kjempe fin hund!

Venninnen min har en sånn, men jeg syns den stinker [:'(][8D] Gjør alle hunder som ikke røyter det? [8|] Ja, vet de må vaskes, stelles og klippes/nappes.. Tror de bare klipper sin.. Den har så utrolig fett pels, og skitten "bart" [:'(] Jeg er kresen ja [:D]

ORIGINAL: SUNmoonSTARS

ORIGINAL: Happy84

Bichon Frisè (tror det skrives slikt)..  Liten hvit, krøllete sak som ikke røyter... Ett par av mine venninner har slike "hunder". Kjekke og "barnevennlige" skal de visst også være:)

Jeg har hatt BICHON! 1 uke!!!Anbefaler det ikke!

Finn ut hva  du ønsker av hunden først kanskje...??? Bare kos?? Jeg har rottweiler som røyter 2 ganger i året!...og ja....da må det støvsuges! Takk til hundegård[:D]

Jeg vil ha en liten skjøn en, ikke så veldig stor [:D] hehe.. Har lyst å ha en hund å gå tur med, sånn att jeg ikke blir så ensom [8D] Og kosen da selvfølgelig [:)] Golden retriever røyter hele året, blir en smule gal.. Men går greit att den røyter litt [:)] 

Back
Topp