Hvilke helgeplaner har dere?

hahaha, grei mann å ha med å gjøre med andre ord :D
Det går fort endel penger når man skal flytte. Det som passet fint i den gamle leiligheten trenger ikke å gjøre det på en ny plass. :p (jeg tror mannfolka skal få lov å stønne litt her å kommed med Kvinnfolk kommentaren) haha

Hehe, Joa, men skulle ønske han var litt mer interessert i å snakke om babyutstyr og baby generelt. Han mener vi har så god tid og at jeg snakker alt for mye om det, hihi. Godt jeg har dere å prate med her :D

sendt fra mobilen via BV-appen

Slappe av og bort en tur til svigers imorgen :) Skal fortelle de det da, er spent kan man si:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå må vi ikke være for kravstore her. :p hahaha
Haha.. Nei må vel ikke det :P men lov å håpe bitte bitte litt :P Regner med at sommeren kommer til honningsvåg i august :P er da vi pleier å ha det varmest :P

I dag skal mannen fikse middag:D
I morgen går turen til Bærum på besøk til min beste venninne som fikk datter nr 2 på mandag:) Søndag blir det hagekos og grilling. En perfekt helg:)

oooh Spania <3 Hvor går veien? :) Dere hadde familie med hus/leilighet husker jeg rett?
Jeg håper vi ser deg på nett av og til, men om vi ikke ser deg på en god stund NYT ferien og tiden sammen med familien.
Riktig god tur! :)
Det stemmer det :) takk skal du ha !! Det blir herlig :D det er i torrevieja, 40min utfor alicante! Så idag var vi innom IKEA, greit å bare stasjonere babyting der borte så vi slipper dra det frem og tilbake, blir jo noen år fremover :p vi har jo Internett der og jeg blir nok sliten i sola og må inn på senga og slappav litt, så kommer nok likevel innom iblant ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

I dag skal mannen fikse middag:D
I morgen går turen til Bærum på besøk til min beste venninne som fikk datter nr 2 på mandag:) Søndag blir det hagekos og grilling. En perfekt helg:)

Ååh, babykos ❤️

Her er det stort lag hos farmor i morgen, og masse jeg må lage så passet litt dårlig at barnehagen er stengt, og jeg har time hos kiro og ul...
Men men må bare gjøre det beste ut av det.
Skal bake sjokoladekake og multemoussekake, det håper jeg og få gjort med guttungen idag. Vi er godt igang.
I morgen skal jeg lage potetsalat, waldorfsalat, grønn salat, gresk salat, bake rundstykker og focaccia.
Stress det virket mye når jeg skriver det......
Må bare stå på.
Håper alle får en strålende helg med flott vær og masse kos!
Oi, hehe, det var en del det ja! Men der går nok fort når man først er i gang :p

I morgen skal vi prøve å få handlet noen shortser til sambo og jeg tenkte å spandere en ny bikini på meg selv :)
Ellers blir det lesing resten av helga.

Skal vist jobbe i morgen. Men lurte til meg tidligvakta. De utnytter meg egentlig der, men trenger jo penger å må jo prøve så godt jeg kan å opparbeide meg rett til permisjonspenger.

I dag skal vi kjøpe litt sommerklær til guttungen før vi sender han i vei til besteforeldrene på overnatting. Så skal jeg og samboeren (endelig) feire 5-årsdagen vår som har blitt utsatt siden februar.. En god middag etterfulgt av Godzilla - så er begge fornøyde. I morgen skal vi prøve å få litt tid med bestevenninnen min som er hjemme på besøk i helga. Og tatt en tur innom faren og brødrene til samboeren. Blir fint.

he eksamensinnlevering måndag, so blir de pugging til dei to andre eksamenane når innlveringa e ferdig..

Puh! For en helg! Er utslitt allerede etter kakebaking, handling og fotball heiing og bursdagsfeiringene har ikke begynt enda!! Kjenner jeg gruer meg litt til i morgen, er så sliiiiten:(

Jente født 02.06.10
App taster :)

Hehe nå e jo helga over da.. nesten..men kan jo si hva vi har gjort :-P
I gårhadde vi bryllupsdag :-D på dagen kjøpe vi gassgrill og bæremeis. På ettermiddagen skulle jenta opp til bestemor og bestefar i nabohuset. Me skulle ut å kose oss med middag og "sosialisere oss litt" :-D
I dag slappe av litt først med barnefri..så skal me grille i ettermiddag :-) deilig helg med nydleig vær :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor får dere energien og overskudd et fra? :s

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp