Hvilke helgeplaner har dere?

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Her skal vi på familiebesøk og håpe det fine sommerværet varer hvertfall over helgen :)

Hvis været holder så blir det mye utetid på oss og Lille.
Gå turer og sykle og kanskje blir det en aldri så liten fisketur :)

Ingen planer ennå. Håper bare på at gubben ikke får en kraftig influensa nå. Han gikk å la seg før meg i natt. Potte tett.
Om det er fint vær blir det vel mye ute tid håper jeg :)

Jeg har siste samlingshelgen nå denne helgen. I tillegg må jeg skrive ferdig en semesteroppgave. Er i innspurten av 30 stp mat, kultur og konservering som jeg har tatt som videreutdanning ved siden av jobb :-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Denne helgen har vi fullt opp så godt at lille ble frisk igjen:) i dag skal vi til min mormor og morfar på middag og overnatting. I morgen er det suportercup på snarøya og søndag skal vi ha både barne og voksenbursdag etterhverandre. Prinsessa blir 4år på mandag:) ikke et stille øyeblikk her i huset!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Tenkte å gå på kino med småen imorgen , og kose oss ute i finværet. Gjerne ta en fisketur i båt .
Hele søndag går vekk i fotballcup.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hos oss blir det mye familie.
I morgen må vi vaske huset først, så til mamma på bursdagsmiddag for henne og lillebror.
Søndag får vi besøk av min kusine og familien som kommer til middag. De har en sønn 1 år ygre enn vår. Håper på fint vær så vi kan være ute og leke...og kanskje grille.

Kjære har fri i dag, så vi skal se på barnevogn i dag! Også skal vi grille med noen venner i dag.
Resten av helga har vi ingen planer, bortsett fra at samboeren har jobb både lørdag og søndag.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vel, nå er jeg akkurat ferdig med min siste hjemmeeksamen !!! Så den skal straks leveres, etter det blir det en kosedag med guttene(her er alle hjemme idag) og feire 3måneder med ferie :D og imorgen flyr vi avgårde for 18dager til Spania ❤️ det skal bli digg etter et langt semester med bacheloroppgave, hjemmeeksamen og kvalme :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Ingen planer ennå. Håper bare på at gubben ikke får en kraftig influensa nå. Han gikk å la seg før meg i natt. Potte tett.
Om det er fint vær blir det vel mye ute tid håper jeg :)

huffda, god bedring til han :)

Det er tro det eller ei strålende vær i dag og.. mistenker at sommeren snart er over her i Tromsø :p

Vel, nå er jeg akkurat ferdig med min siste hjemmeeksamen !!! Så den skal straks leveres, etter det blir det en kosedag med guttene(her er alle hjemme idag) og feire 3måneder med ferie :D og imorgen flyr vi avgårde for 18dager til Spania ❤️ det skal bli digg etter et langt semester med bacheloroppgave, hjemmeeksamen og kvalme :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

oooh Spania <3 Hvor går veien? :) Dere hadde familie med hus/leilighet husker jeg rett?
Jeg håper vi ser deg på nett av og til, men om vi ikke ser deg på en god stund NYT ferien og tiden sammen med familien.
Riktig god tur! :)

Kjære har fri i dag, så vi skal se på barnevogn i dag! Også skal vi grille med noen venner i dag.
Resten av helga har vi ingen planer, bortsett fra at samboeren har jobb både lørdag og søndag.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åh så koselig. Jeg og mannen har alt vært å smitittet litt og mannen får helt hetta når han ser prisene hahaha.
Ha en riktig god helg (så ses vi kanskje på nett om det blir alenetid på deg) :)

Tenkte å gå på kino med småen imorgen , og kose oss ute i finværet. Gjerne ta en fisketur i båt .
Hele søndag går vekk i fotballcup.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Det hørtes knall ut :D
God helg til deg og!

Hos oss blir det mye familie.
I morgen må vi vaske huset først, så til mamma på bursdagsmiddag for henne og lillebror.
Søndag får vi besøk av min kusine og familien som kommer til middag. De har en sønn 1 år ygre enn vår. Håper på fint vær så vi kan være ute og leke...og kanskje grille.

Jeg burde tatt den husvasken i dag :p Men hybelkaninene går ingen steder :p
Kos dere masse i helgen! :)

Her er det stort lag hos farmor i morgen, og masse jeg må lage så passet litt dårlig at barnehagen er stengt, og jeg har time hos kiro og ul...
Men men må bare gjøre det beste ut av det.
Skal bake sjokoladekake og multemoussekake, det håper jeg og få gjort med guttungen idag. Vi er godt igang.
I morgen skal jeg lage potetsalat, waldorfsalat, grønn salat, gresk salat, bake rundstykker og focaccia.
Stress det virket mye når jeg skriver det......
Må bare stå på.
Håper alle får en strålende helg med flott vær og masse kos!

Denne helgen har vi fullt opp så godt at lille ble frisk igjen:) i dag skal vi til min mormor og morfar på middag og overnatting. I morgen er det suportercup på snarøya og søndag skal vi ha både barne og voksenbursdag etterhverandre. Prinsessa blir 4år på mandag:) ikke et stille øyeblikk her i huset!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Hehe, det hørtes ut som en perfekt sommerhelg :D Kos dere masse! :D

Jeg har siste samlingshelgen nå denne helgen. I tillegg må jeg skrive ferdig en semesteroppgave. Er i innspurten av 30 stp mat, kultur og konservering som jeg har tatt som videreutdanning ved siden av jobb :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Spennende :D Lykke til! :D

Jeg er alene hjemme i helgen så tenkte å lese litt på den siste eksamenen min! :D Deilig å tenke på at jeg snart er ferdig utdannet :D

Åh så koselig. Jeg og mannen har alt vært å smitittet litt og mannen får helt hetta når han ser prisene hahaha.
Ha en riktig god helg (så ses vi kanskje på nett om det blir alenetid på deg) :)

Samboeren min er totalt uinteressert i barnevogner dessverre.. Men på den positive siden er han informert om at de koster nærmere ti tusen og så bare "ok, da setter vi av ti tusen til det". Men i går fikk vi ti tusen av bestemoren min, så det går nok med i potten. Vi flytter i juli så blir veldig mye vi må kjøpe nytt, vaskemaskin, møbler osv. Og ikke bare barnevogn.. spennende :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Samboeren min er totalt uinteressert i barnevogner dessverre.. Men på den positive siden er han informert om at de koster nærmere ti tusen og så bare "ok, da setter vi av ti tusen til det". Men i går fikk vi ti tusen av bestemoren min, så det går nok med i potten. Vi flytter i juli så blir veldig mye vi må kjøpe nytt, vaskemaskin, møbler osv. Og ikke bare barnevogn.. spennende :)

sendt fra mobilen via BV-appen

hahaha, grei mann å ha med å gjøre med andre ord :D
Det går fort endel penger når man skal flytte. Det som passet fint i den gamle leiligheten trenger ikke å gjøre det på en ny plass. :p (jeg tror mannfolka skal få lov å stønne litt her å kommed med Kvinnfolk kommentaren) haha

huffda, god bedring til han :)

Det er tro det eller ei strålende vær i dag og.. mistenker at sommeren snart er over her i Tromsø :p
er jo lov å håpe at det bare nettopp har begynt :P

Back
Topp