Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har et loungesett, en spisegruppe med stoler og benk, to bedre stoler med lavt bord og to solsenger. Har i tillegg en del klappstoler hvis vi skulle få besøk
To spisestuesett , ett med stort og langt bord med 6 stoler som står på verandaen, ett mindre spisebord med 4 stoler som står på plenen og ei, spisegruppe med stoler og sofa + ett lite bord som står på plattingen
Vi har bare innredet veranda foreløpig, med lav sofa og bord i ett hjørne, et hjørne med firkanta spisebord med fire stoler og på motsatt side et rundt bord med fire stoler til som vi benytter til frokost/avslapping. I det fjerde hjørnet har vi grill og oppbevaring av puter og utstyr/leker. Vi har to gode «hvilestoler» som klappes sammen når de ikke er i bruk. De brukes mye når jeg er alene og flyttes rundt etter sola. Etterhvert gleder vi oss til platting i annet hjørne av tomta med utekjøkken, peis og stor loungeavdeling
Loungesett, i sånn "rotting". Hater det for jeg synes det er så mye gode muligheter for insekter til å gjemme seg der.... Vil gjerne finne på noe annet når vi flytter!!!
Har en toseter + to stoler og bord (loungesett). Ved behov (bursdager, grillselskap osv) tar vi også frem et plastbord og noen stoler vi kjøpte på Jula til 49 kr stykket
Ønsker meg noe ordentlig og fint, men har ikke råd.
Har et loungeset. Vi flytta i år fra leilighet til hus og har nå stor uteplass, så skal ha et sett til, da vil jeg ha høyt bord så det er lettere å spise middag ute. Men vet ikke hva. Det er jo så mye å velge i!!
Vi har et shirley sett fra Hageland med bord og to stoler på den lille verandaen vår, og så har vi et rottingsett med vinkelsofa og spisebord fra europris på terrassen.