Hvilke gravidsymptomer har du?

  • Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet
Ingen symptomer bortsett fra stikking nederst i magen. Har det topp :)
 
Vonde pupper! :) Og det er bare fint å kjenne at kroppen produserer hormoner allerede :)
 
Stikkinger nederst i magen :) Men blir det som svangerskapet til første så ligger jeg vel daukvalm fra månde 2 til 5 og bekkenløsning fra h.....e. Er fortsatt proppfull av hormoner etter fødselen for snart 6 måneder siden så der merker jeg ingen forskjell. Å trøtt og sliten har jeg vært siden desember 2011 :p
 
nesten ingen, litt småkvalm innimellom... venter og venter på symptomene
men de kommer vel når de kommer :)
er jo litt tidlig enda. sist meldte de sin ankomst rundt uke 7
 
Ømme pupper, periodevis veldig veldig trøtt, stikkinger i magen på høyre side..
Venter på kvalmen siden mamma var kvalm i 9 mnd:)
 
Symptomene jeg har er, ønme pupper, fryser, litt småkvalm og trøtt, men ellers er forme fin!
 
nå har jeg mye stikkinger nederst i magen, det er nesten slik at det gjør vondt av og till. Ellers har jeg ømme bryster og litt treg mage. jeg har også litt feber å holder på å dra på meg en influensa så jeg er litt nervøs...
 
Jeg VAR skikkelig kvalm helt fram til i går, da fikk jeg også noen syyyyke smerter i magen som varte noen timer av og på. Men i dag så er jeg fremdeles ikke kvalm, svimmel, trøøøøøøtt, kjempesulten konstant og vonde pupper. Tror kanskje bekkenløsning er på vei også, gjør vondt opp på baksiden av rompa når jeg går til tider... :(

Men er SÅÅÅ glad for at jeg ikke spyr :D
 
Jeg har ikke så mange symptomer. Isåfall er de veldig vage enda. Men litt ømme pupper, litt trøtt og har vært litt kvalm av og til, men vet ikke om det er graviditeten. Hadde en del murringer også som har gitt seg litt.
 
Her er det ekstremt ømme pupper, føler meg oppblåst nederst i magen, stikkinger og murringer i magen, trøtt i perioder, lyst på noe å spise på hele tiden, svetter og fryser om hverandre. Er pittelitt kvalm og uvel om kveldene.
 
Vonde pupper, trøtt, murringer og fryser... har og ekstremt god luktesans for tiden... litt rart, for i dag på jobb kunne jeg lukte på lang avstand barna som hadde fått tran...og DET gjorde meg litt kvalm.
 
Trøtt, vonde pupper, sulten hele tiden, og svetter om natta! Men stor fornøyd med situasjonen =)
 
Symptomene mine er:
Kjempe svimmel
Kvalm om kvelden
Tisser hele tida
Hodepine
Stikkinger og murringer nederst i magen
Oppblåst
Sulten hele tida :p
Ømme bryst og såre nippler
 
Sulten - uansett kor mykje eg får i meg.
Svimmel
Utslått
Tisser mykje
Litt stikkninger.
Ømme bryst
Litt kvalme
 
Nei nå i dag har det hele vært mystisk. De ømme puppene er nå nesten vekk og isteden har en merkelig leamus i venstre side av livmor startet og holdt det gående i hele dag. Nå er jeg bekymret for at noe er galt. Jeg tisser hele tiden enda da, i det minste :s
 
Lite symptomer enda, har bittelitt ømme pupper som det stikker litt i av og på, svakt uvel innimellom, litt mensmurringer og stikninger nederst i magen innimellom. det jeg kjenner mest til er vel bekkenet, det verker ganske mye, men greier å gå normalt enda da. men jeg skal ta den bekkenløsningen, evt kvalme og alt som følger med bare dette går bra og jeg ender opp med en ny baby i armene :)
har egentlig så lite symptomer at jeg blir nervøs av det...
 
Jeg har blitt så veldig svimmel :( Er dette et symptom og hva i alle dager kommer det av liksom? Det er nesten det verste jeg vet og jeg synes det er verre enn å være kvalm :(
 
Back
Topp