moccamint
Elsker forumet
Jeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen tingGått opp 2 str ca5+3 i dag. De vokste allerede før ikm og var super vonde ved 9 dpo, det var grunnen til tidlig testing hos meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen tingGått opp 2 str ca5+3 i dag. De vokste allerede før ikm og var super vonde ved 9 dpo, det var grunnen til tidlig testing hos meg
![]()
Kan være kjønnsrelatert + at alle svangerskap er forskjelligJeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen tingLurer nesten på om det er noe galt...
Har en guttKan være kjønnsrelatert + at alle svangerskap er forskjellighvilket kjønn har du fra før?
Har en guttMerket ikke like mye i puppene da jeg var gravid i våres heller. Det endte i MA, men hormonene fortsatte å stige, så det var nok ikke derfor puppene ikke ble større.
Noen som har fått merkbart større pupper ennå?
Ja! Målte 95cm rundt på søndag, og 102cm i dag... :-D
Mine symptomer er:
Ømme pupper, trøtt, menssmerter, oppblåst og tisser mer.
Rart å kjenne på at det skjer så mye rart med kroppen. Hadde ikke trodd ting kom så tidlig. Er i dag 5+3.
Jeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen tingLurer nesten på om det er noe galt...
Jeg hadde symptomer helt til utskrapning i uke 16. Cytotec virket ikke, og det ble oppdaget enda tre uker senere.Nei, er vel kanskje bare at svangerskap er forskjellig dajeg merket forsåvidt ikke sååå mye i våres jeg heller, de vokste litt med engang men så stoppet det, men da stoppet alt av symptomer tidlig og endte i MA her også i uke 11.
HuffJeg hadde symptomer helt til utskrapning i uke 16. Cytotec virket ikke, og det ble oppdaget enda tre uker senere.