Hvilke graviditetstegn har du?

Gått opp 2 str ca ;) 5+3 i dag. De vokste allerede før ikm og var super vonde ved 9 dpo, det var grunnen til tidlig testing hos meg ;)
Jeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen ting :( Lurer nesten på om det er noe galt...

Jeg gikk opp to str over natten forrige gang. Denne gangen har det ikke skjedd noen ting :( Lurer nesten på om det er noe galt...
Kan være kjønnsrelatert + at alle svangerskap er forskjellig ;) hvilket kjønn har du fra før?

Kan være kjønnsrelatert + at alle svangerskap er forskjellig ;) hvilket kjønn har du fra før?
Har en gutt :) Merket ikke like mye i puppene da jeg var gravid i våres heller. Det endte i MA, men hormonene fortsatte å stige, så det var nok ikke derfor puppene ikke ble større.

Har en gutt :) Merket ikke like mye i puppene da jeg var gravid i våres heller. Det endte i MA, men hormonene fortsatte å stige, så det var nok ikke derfor puppene ikke ble større.

Nei, er vel kanskje bare at svangerskap er forskjellig da :) jeg merket forsåvidt ikke sååå mye i våres jeg heller, de vokste litt med engang men så stoppet det, men da stoppet alt av symptomer tidlig og endte i MA her også i uke 11.

Jupp, her er puppene større ;)

Mine symptomer er:
Ømme pupper, trøtt, menssmerter, oppblåst og tisser mer.

Rart å kjenne på at det skjer så mye rart med kroppen. Hadde ikke trodd ting kom så tidlig. Er i dag 5+3.

Mine symptomer er:
Ømme pupper, trøtt, menssmerter, oppblåst og tisser mer.

Rart å kjenne på at det skjer så mye rart med kroppen. Hadde ikke trodd ting kom så tidlig. Er i dag 5+3.

Det trodde egentlig ikke jeg heller:)

- Trøtt om kvelden
- Ømme pupper
- Hele tiden sulten
- Tisser oftere
- Mer andpusten og varm
- Mensensmerter

Kjenner litt på den jeg også! Dette er fjerde gang jeg er gravid men første gang jeg ikke merker noe i puppene. Men beroliger meg med at det er jo andre symptomer på gang ;) hadde ikke gjort noe å slippe unna de gigantiske ballonger denne gang!

Nei, er vel kanskje bare at svangerskap er forskjellig da :) jeg merket forsåvidt ikke sååå mye i våres jeg heller, de vokste litt med engang men så stoppet det, men da stoppet alt av symptomer tidlig og endte i MA her også i uke 11.
Jeg hadde symptomer helt til utskrapning i uke 16. Cytotec virket ikke, og det ble oppdaget enda tre uker senere.

Jeg hadde symptomer helt til utskrapning i uke 16. Cytotec virket ikke, og det ble oppdaget enda tre uker senere.
Huff :( det er ikke noe greit med slikt, sånt sittet i en lenge, men krysser fingrene, denne gangen skal det gå bra :)

Back
Topp