Hvilke graviditetstegn har du?

Minijuni87

Glad i forumet
Kan starte:

-Økt lukte sans (har veldig dårlig fra før)
-Trøtt om kvelden
-Ømme pupper
-stikkning og lett brennende følelse i underliv

Det var det :) blir nesten morsom å se om det skjer noe mer!

Last edited:
Økt luktesans, nedsatt kondis :) Har vært litt småkvalm om jeg ikke passer på å spise gjevnt, slet veldig med kvalmen sist, så håper jeg slipper det denne gangen! :p

Ikke et eneste tegn foreløbig, kun en mens som ikke dukket opp :p

Sist gang følte jeg ikke jeg merka noe på lang tid.. hadde vel faktisk ikke testa engang enda... Men nå:
- Kvalme av enkelte matvarer/ting ( var i en godtebutikk i sverige i går og holdt på å daue...og FISK? Takler det ikke... jeg som egentlig elsker fisk)
- Trøtthet
- Stikking/murring
- Lett følelse av halsbrann
- Ømme pupper.. noe jeg mener jeg ikke hadde i det heletatt forrige gang..

Jeg er litt trøtt om kveldene, litt murringer som kommer og går. Også har puppene smått begynt å stikke litt:) Ellers merker jeg ikke stort annet, men kommer vel etterhvert:p

Hadde mye murringer i natt og vondt i korsryggen. Gikk heldigvis over. Nå i dag er jeg plutselig usigelig trøtt og svimmel.

Når jeg tenker meg om har jeg jo hatt "menssmerter" den siste uken. Det kan vi vel konkludere med at det IKKE er :p så da er det vel murringer. Hadde ikke de så tidlig sist.

Murringer i magen i går, stikkinger i brystene av og til, stikkinge i underlivet, og må litt oftere på do (ikke om natta). Blir litt øm i ryggen om jeg har vært i mye aktivitet en dag. Tja, er vel det, ikke store greiene enda egentlig :p

Last edited:
mine er:
murringer i magen
stikninger i underlivet
veldig ømme (vonde pupper) ser også at de har blitt litt fyldigere
oftere på do
oppblåst
vondt i korsryggen
småkvalm
gråter av ALT
halsbrann

Murring og stikk i magen/underlivet
Trøtt
Muligens hormonell :p
Må tisse OFTE. Våkner også om natten
Har hatt tendenser til å være uggen noen ganger

Har hatt en del murring og ryggvondt som kommer og går. Lite av det idag da. Ellers er det vonde pupper, men det regner jeg med kommer av lutinusen som jeg fremdeles går på etter ivf - forsøket:)

Gravid - symptomer det ja:) Jeg har hvertfall hatt det en ukes tid nå. bekymrer meg litt mer idag da jeg ikke har så mye murringer jeg:/

Husker fra sist gang at det er mye bekymringer... Hehe. at murringene kommer og går er sikkert normalt det også! :)

Her er det ømme pupper. Blir uggen når jeg blir sulten. Og blir fort skjelven når jeg rydder og ordner med ting.

Mine er at jeg er sykt trøtt, masse luft i magen og fjerter mye :P, stikninger og murring i magen :)

Glemte å si at jeg må tisse veldig ofte og føler meg helt uttørstet hver eneste morgen som da resulterer i hodepine :/

Back
Topp