Hvilke gravid symptomer hadde du etter eggløsning?

Martec91

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg hadde første dag av mensen torsdag 23 juli- til søndag 26. 29 juli - 2 aug merket jeg eggløsningsslim, regner med at eggløsningen var på en av de dagene. Hvor fort merket dere gravid symptomer etter eggløsning? Det er nå ca 5 dager siden jeg merket at utfloden forandret seg til mer kremet, og de siste 5 dagene har også puppene vært helt utrolig ømme og såre, pluss at jeg merker mens lignende smerte i bunn av magen. Har også kraftig halsbrann... Vi er prøvere på andre måneden :happy Tvitvi
 
Hei
Jeg hadde ingen.
Symptomene dukka opp mer gjennom uke 5:)
Da fikk jeg menslignende murringer, forstoppelse og ble uggen
 
Hei. Jeg hadde første dag av mensen torsdag 23 juli- til søndag 26. 29 juli - 2 aug merket jeg eggløsningsslim, regner med at eggløsningen var på en av de dagene. Hvor fort merket dere gravid symptomer etter eggløsning? Det er nå ca 5 dager siden jeg merket at utfloden forandret seg til mer kremet, og de siste 5 dagene har også puppene vært helt utrolig ømme og såre, pluss at jeg merker mens lignende smerte i bunn av magen. Har også kraftig halsbrann... Vi er prøvere på andre måneden :happy Tvitvi
Jeg fikk mensmurringer og ømme pupper før positiv test. Den første gangen endte i MA, andre gangen fikk vi en nydelig datter etter icsi :)
 
Føler dessverre at symptomene på graviditet og mens er veldig like! Eneste forskjellen jeg merket den gangen jeg ble gravid vs alle andre ganger i de 2 årene vi har prøvd er at jeg ble kvalm. Ømme pupper, murringer, stikkinger, trøtthet, alt det får jeg av mensen også. :wtf:

Kvalmen kom for min del 5 dager etter innsett av 3-dagers embryo (IVF). Hadde forresten så sinnsyk vonde menssmerter på IKM dagen at jeg trodde løpet var kjørt, men tanten kom ikke den altså.

Krysser fingrene for at spiren sitter allerede på prøveperiode 2, ingenting er bedre enn det :happy:
 
Sniker litt.

Med lillegutt hadde jeg ømme bryst helt fra el. Verst ved el og to dager etterpå, så roet det seg litt (men ikke fullstendig) til litt etter positiv test ved 15-ish dpo. Rundt 10-11 dpo begynte mensenmurringer.
 
Back
Topp