Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner igjen den forvirringa dere beskriver med flo. Den sier jeg er 5+2. Det stemmer ikke når el var 1
4. Jeg er 4+2
Du kan endre på det sånn at ukene du er på vei blir riktig, jeg gjorde det, for den sa jeg var 5 uker da jeg bare var 3
Det jeg syns er litt irriterende med Flo er at den sier 6+7 når andre apper sier 7+0, andre som også får det opp slik?
Ja, jeg får også opp det, litt irriterende ja
Har jo ikke så mye å si, men jeg liker når jeg går inn i ny uke og da er det irriterende at den henger litt etter sånn, føler meg liksom litt snytt
Hehe, er i alle fall lenge når man fokuserer på det store tallet Jeg liker den prosenten, for er ganske deilig å se at det allerede har gått ca 10 % når man finner ut at man er gravid!Preglife sier nå at jeg er 20 % på vei. Gud bedre så sakte tiden går. 80 % igjen liksom .. Det er lenge!!
Hvor langt er du på vei da? Hvis 6+1 stemmer, så står det 7 fordi du er i 7. uke, men du har 6 fullgåtte uker + 1 dagSkjønner ikke hvorfor det står uke 7?! Noen som vet.
Hvor langt er du på vei da? Hvis 6+1 stemmer, så står det 7 fordi du er i 7. uke, men du har 6 fullgåtte uker + 1 dag
Du er i din 7 uke om du er 6+1 på veiSkjønner ikke hvorfor det står uke 7?! Noen som vet.