Hvilke gravid apper har du?

Preglife, Flo, Gravid +, Preggers, Babyverden og What To Expect - puh! :hilarious: Hadde Ovia før, men synes nesten det var for mye greier her, så slettet den.

Bruker preglife, babyverden og lastet ned Ovia, men syns den er litt slitsom, så får se om jeg beholder den:)

«Pregnancy calendar» viser nyttige «news» hver dag. «Pregnancy» har gode knipeøvelser. Flo kan vise nåværende uke eller fullgåtte uker, derfor noe forvirrende

Kjenner igjen den forvirringa dere beskriver med flo. Den sier jeg er 5+2. Det stemmer ikke når el var 1
4. Jeg er 4+2

Du kan endre på det sånn at ukene du er på vei blir riktig, jeg gjorde det, for den sa jeg var 5 uker da jeg bare var 3

Du kan endre på det sånn at ukene du er på vei blir riktig, jeg gjorde det, for den sa jeg var 5 uker da jeg bare var 3

Det jeg syns er litt irriterende med Flo er at den sier 6+7 når andre apper sier 7+0, andre som også får det opp slik?

Det jeg syns er litt irriterende med Flo er at den sier 6+7 når andre apper sier 7+0, andre som også får det opp slik?

Ja, jeg får også opp det, litt irriterende ja :P

Lastet ned gravid og barn til babyplan, og prøvde meg på preglife. Men jeg syntes den var tyngre å bruke enn de andre jeg har

Ja, jeg får også opp det, litt irriterende ja :p

Har jo ikke så mye å si, men jeg liker når jeg går inn i ny uke og da er det irriterende at den henger litt etter sånn, føler meg liksom litt snytt :p

Har jo ikke så mye å si, men jeg liker når jeg går inn i ny uke og da er det irriterende at den henger litt etter sånn, føler meg liksom litt snytt :p

Samme her :P

Nå har jeg fått redigert slik at både Flo og Preglife viser like langt på vei som Babyverden :happy: Liker hverken når de viser for langt eller for kort. Syns nesten det er verre når de er for raske, vil liksom ikke glede meg på forskudd :p:confused::oops::wacky: #allthefeelings

Preglife sier nå at jeg er 20 % på vei. Gud bedre så sakte tiden går:dead:. 80 % igjen liksom .. Det er lenge!!

Preglife sier nå at jeg er 20 % på vei. Gud bedre så sakte tiden går:dead:. 80 % igjen liksom .. Det er lenge!!
Hehe, er i alle fall lenge når man fokuserer på det store tallet :p;) Jeg liker den prosenten, for er ganske deilig å se at det allerede har gått ca 10 % når man finner ut at man er gravid!

Skjønner ikke hvorfor det står uke 7?! Noen som vet.

Vedlegg

• 1F975D8C-93BC-41F2-AD5C-6FD6F775FAC1.png
    1F975D8C-93BC-41F2-AD5C-6FD6F775FAC1.png
    61,1 KB · Visninger: 7
Back
Topp