Hvilke gravid apper har du?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har selvfølgelig gravid og barn appen til babyverden. Så har jeg en som heter Preglife i tillegg til flo.
Hvar har du?

Har appen til babyverden, Preglife og Flo :happy: Er veldig interessert i tips om flere apper osv!

Har akkurat de samme som dere to, Turkistliv og Lundefugl28 :) Har prøvd et par andre før, men var ikke så fornøyd med de.

Flo, Ovia, Gravid og barn, Preglife, Preggers og Graviditet+ :hilarious:

Liker best Ovia og Gravid og barn :happy:

Preglife og babyverden (gravid og barn)

Akkurat de samme som deg:p men har ikke begynt å bruke de ennå med fare for å jinxe det. Er kun Flo som er satt i gravidmodus. Vil ikke sette opp de andre før keg vet ca termin

Opplever dere at termindato blir estimert forskjellig fra app til app? På Flo får jeg opp at jeg er 5+7 dager, mens babyverden sin er det 3+4. Noen som vet hvorfor det?

Alle appene mine estimerer likt, bortsett fra graviditet+ som har satt termin 3 dager før de andre. Har lagt inn med eggløsningsdagen der jeg har kunnet det, ettersom jeg har kontroll på den. Der jeg måtte skrive første dag mens regnet jeg 14 dager før EL, ettersom jeg hadde lang syklus med sen el slik at faktisk menstermin dermed ikke ville stemt.

Preglife og så er period tracker satt i graviditetsmodus

edit: den heter I'm pregnant

Babyverden, preglife og flo

Opplever dere at termindato blir estimert forskjellig fra app til app? På Flo får jeg opp at jeg er 5+7 dager, mens babyverden sin er det 3+4. Noen som vet hvorfor det?
Har likt på Flo og Babyverden, men Preglife ligger en dag foran av en eller annen grunn :think005 Har lagt inn samme dato av første dag i siste mens på alle tre.

Babyverden, preglife og flo. Flo er den som er lengst unna hva som virker riktig. Jeg sletta den nå, ble så irritert av å ikke forstå den :banghead:

Kjenner igjen den forvirringa dere beskriver med flo. Den sier jeg er 5+2. Det stemmer ikke når el var 1
4. Jeg er 4+2

Jeg bruker gravid+
:greet025

...prøvde Preglife nå siden den var gjenganger i kommentarene her, men avinstallerte igjen på grunn av reklamen i appen. Ellers ligna den veldig på den jeg har fra før

Preglife og Flo :greet025

Preglife, og prøver graviditet+ nå. Ser jo grei ut men den teller ukene feil. Regner med den går ut fra svangerskapslengde 40+0? Noen som vet om det kan endres?

Back
Topp