Hvilke forventninger har du til morsdagen?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Forumansvarlig Tamara, 4 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019

Ingenting:)

Jeg skal på jobb (kveldsvakt) og vi pleier ikke feire noe spesielt. Barna pleier å lage en tegning eller perle noe fint:shy:

2. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Ingen denne gang :)

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Alltid gøy med en blomst eller noe. Mistenker at samboer har glemt meg av

4. MrsValentine Flørter med forumet

Ingen. Har kjøpt kake selv, da jeg vet at ingen lager til meg. Har fått et skriv med maling som ble ordnet i bhg. Forventer ikke at mannen ordner noe, da jeg ikke fikk noe ifjor.
    Alltid feiret morsdag hjemme hos min mor. Lager kake, frokost på sengen og kjøper inn gave fra gutten vår på farsdag, men får ikke "samme behandling" ved morsdag.
    Syns det er veldig dumt... Har kjøpt "mamma" kopp til meg selv..

5. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Forventer ingenting. Hintet om at det hadde vært deilig å sove litt lenger da, men brått hadde jeg 2 barn i senga kl 5 hvor ingen av de skulle sove :p

Heldigvis sovnet minsten igjen etterhvert, eldste ble båret til pappaen, men kom å la seg hos meg på et tidspunkt igjen (ca halv 7 tror jeg) og sover enda :D
    Så ble en rolig morgen allikevel siden jeg og minste stod opp kl 8 og de to andre fortsatt sover

6. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Ingen . Men får vel servert både frokost og middag idag :angelic::D

Del denne siden