Hvilke flaske bruker dere?

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
...dere som pumper eller/og gir MME?

Vi bruker litt forskjellig, men lille liker best Dr. Browns Natural Flow. Vi har også Avent og Thinkbaby, men da søler og griser han så mye at halvparten går til spille!

Tips som gjør at de ikke griser så mye? Prøver å ta ut flasken å begynne på nytt, men det hjelper ikke.

Jeg ammer og gir mm med flaske. Vi brukte avent i begynnelsen, men da fikk han i seg så mye luft. Nå bruker vi dr. Brown og det har blitt nye bedre:) har bare ti stk da, så blir mye koking:p

Jeg ammer og gir mm med flaske. Vi brukte avent i begynnelsen, men da fikk han i seg så mye luft. Nå bruker vi dr. Brown og det har blitt nye bedre:) har bare ti stk da, så blir mye koking:p

Lille min blir også bedre av Dr. Browns, men vi har bare 4 av de, også bruker vi de andre flaskene. Men jeg må vel gå til innkjøp av flere Dr. Browns innser jeg nå :-)

Jeg ammer og gir på flakse også. Vi bruker avent nå. Hvor får man kjøpt dr brown sine? Hun sliter med det med å få I seg mye luft..

Jeg ammer og gir på flakse også. Vi bruker avent nå. Hvor får man kjøpt dr brown sine? Hun sliter med det med å få I seg mye luft..

Mimmis.no har tilbud på Dr. Browns akkurat nå, 69 kr pr stk i motsetning til 100 kr :-) 99 kr i frakt da, men synes likevel det var billig. Klikket nettopp hjem noen flere!

Avent og mam har vi :) Men virker som mini her tar alt som er :p

Dr brown's her og :) Men vi har to typer av de som tar 240 ml, de som er lave og breie funker dårlig her foreløpig (smokken på de gjorde at lille ikke fikk nok av den inn i munnen og svelgte luft igjen..) men de høye og smale er gull verdt :)

Dr brown's her og :) Men vi har to typer av de som tar 240 ml, de som er lave og breie funker dårlig her foreløpig (smokken på de gjorde at lille ikke fikk nok av den inn i munnen og svelgte luft igjen..) men de høye og smale er gull verdt :)

Vi har to av de høye smale, kanskje jeg skal prøve de på han å se om han søler mindre når han spiser... :-)

Haha, min er også veldig glupsk, har tatt alle flaskene vi har gitt han til nå, men han sliter med luft fordi han ikke har tid til å kose seg med maten ;-)
Hehe :p
Det blir mindre søl, og hun drikker roligere av mam anti colik flaskene da :)

Her har vi bare prøvd avent, siden jeg bruker den pumpa ;) mini her har tatt den bra uten å få noe luftplager.. men han har good tid når han spiser å da ;)

Back
Topp