hvilke førIKM symptomer hadde dere ?

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er nysgjerrig og vil så gjerne inn her :)

Hadde elslim den 11, men i følge kalkulatorene skal jeg ha el den 14.
(fikk mensen den 1 og har alt fra 26-28 dager) og tar ikke tester.
1. Men har så vondt i puppene,får så vidt til å vaske de i dusjen(tihi)
2. Støl/iiling/sting(vanskelig å beskrive den følelsen faktisk), på venstre side og i lyskområdene
3. Idag har jeg sovet til halv elleve men måtte legge meg 1 time senere for klarte ikke å holde øynene åpne!!1 og nå er klokken halv sju snart og vil bare legge meg til å sove...Zzzz
4. Fryser mye
5. Kjennes ut som det er vått nedentil hele tiden,men når jeg går på do er det nada...
ja er jo bare 8 dpo(eller 9 eller 10 ) så sikkert bare tull...
 
Jeg kjenner meg igjen i dine beskrivelser og. hadde mens 29/9 og positiv test i går! har i tillegg mye i smerter i korsryggen.... lykke til!
 
Hadde mens 3 oktober; har syklus på 26 dager. IKM 29 oktober. Har de siste tre dagene kjent meg småkvalm, men har gitt seg når jeg har fått i meg mat. Har også merket at jeg har hyppigere trang til å tisse. Er usikker på om det faktiskt er pga graviditet eller om det bare er kroppen som spiller meg et puss.

Tror derimot jeg ikke hadde oppdaget disse symptomene hvis jeg ikke var klar over mulig unnfangelse. Fordi de er relativt beskjedne enda. Men har i begge mine forrige svangerskap vært plaget med forferdelig kvalme. emoticon
 
Spennende spennende ;) har oxo vondt/støl i korsryggen og tørre lepper og ei kvise på haka som jeg har knerta 14 ganger men den vil ikke forsvinne!!!!!!!! ;)
 
Jeg merka ingenting, har vert masse på do i dag (litt mer en vanlig) er nå 3 dager mens sulle komt
 
Og nå var det plutselig slim på papiret... Nu skjønner jeg lite..hvordan var deres utflod før ikm.
 
Halsbrann og vondt i puppene. No er dem 20 ganger verre :P men halsbrannen er borte vekk :)
 
Jeg har veldig lite symptomer, å blir litt bekymra kjenner jeg. Er førstegangsgravid, å vet ikke hva som er vanlig..
Men jeg kjenner på stikking i livmor ved raske bevegelser, i tillegg har jeg økt utflod, og stram lukt av urin hvis jeg drikker for lite.
Klemmer jeg på brystene er de ømmere enn vanlig.Thats it!
Vet jeg burde være glad for å være i god form, og at det fortsatt er tidlig. Er 4 uker på vei i dag. Men jeg skulle så gjerne fått bekreftelse på at det er noe der inne, utenom 4 positive tester :-)
 
Har hatt hjertebank i 3 dager nu,ikke at d går fortere,men litt djuper/virker som hjerte kommer ut ;) haha teit forklaring ja ;) et tegn ;)???! Og ligamentsmerter ned på venstre side... Tegn ;)???
 


_tonjemor_ skrev:
Jeg har veldig lite symptomer, å blir litt bekymra kjenner jeg. Er førstegangsgravid, å vet ikke hva som er vanlig..
Men jeg kjenner på stikking i livmor ved raske bevegelser, i tillegg har jeg økt utflod, og stram lukt av urin hvis jeg drikker for lite.
Klemmer jeg på brystene er de ømmere enn vanlig.Thats it!
Vet jeg burde være glad for å være i god form, og at det fortsatt er tidlig. Er 4 uker på vei i dag. Men jeg skulle så gjerne fått bekreftelse på at det er noe der inne, utenom 4 positive tester :-)


Bare slapp helt av ;) Vanskeligere å "kjenne" etter på noe som en ikke har opplevd før.
 
Gratulere med første graviditet! For en spennende tid du har foran deg!!! Alt det nye en erfarer og kjenner på for fysste gang! =D For min sin del ( å nå snakker jeg kun på egne vegne ;) så kjenner jeg ekstra godt etter på alt mulig av symptomer som jeg har hatt i tidligere svangerskap..så det kan bli litt voldsomt og mulig innbilsk....kanskje? =) Men en ting som jeg relaterer til, som du nevner er en "stram" urinlukt....og det er pussigt for det har jeg også hatt i de tidligere svangerskapene ( har to barn ). Bekreftelsen kommer fortere enn du aner ;) Selv om jeg hadde vært veldig tilfredstilt med 4 positive tester :p
 
Jeg har vært småkvalm noen dager, og veldig trøtt. Rett og slett ikke i form. Kjente igjen symptomene fra forrige gang, og tok en test for 3 dager siden som var negativ. Fortsatt å vært kvalm, så var helt sikker på at jeg måtte være gravid, og tok test igår som ble positiv:) 9 dpo etter mine beregninger, men 4 uker etter forrige mens. Forventet mens på lørdag.
 
Jeg har vært småkvalm noen dager, og veldig trøtt. Rett og slett ikke i form. Kjente igjen symptomene fra forrige gang, og tok en test for 3 dager siden som var negativ. Fortsatt å vært kvalm, så var helt sikker på at jeg måtte være gravid, og tok test igår som ble positiv:) 9 dpo etter mine beregninger, men 4 uker etter forrige mens. Forventet mens på lørdag.
 
Jeg har vært småkvalm noen dager, og veldig trøtt. Rett og slett ikke i form. Kjente igjen symptomene fra forrige gang, og tok en test for 3 dager siden som var negativ. Fortsatt å vært kvalm, så var helt sikker på at jeg måtte være gravid, og tok test igår som ble positiv:) 9 dpo etter mine beregninger, men 4 uker etter forrige mens. Forventet mens på lørdag.
 
Mange av symptomene jeg har hatt har lignet veldig på pms symptomene jeg har hatt siden jeg tok ut spiralen. Jeg var veldig oppblåst i dagene ette EL, og jeg har vært trøttere enn vanlig. For en snau uke siden så begynte puppene å bli ømme og er det enda. Jeg har vært frossen hele denne uka, og innimellom hatt litt stikking/stølhet i magen som ikke minner om vanlige menssmerter. Jeg har også følt meg litt sliten i ryggen, men det har ikke vært direkte vondt.
 


mie84 skrev:


_tonjemor_ skrev:
Jeg har veldig lite symptomer, å blir litt bekymra kjenner jeg. Er førstegangsgravid, å vet ikke hva som er vanlig..
Men jeg kjenner på stikking i livmor ved raske bevegelser, i tillegg har jeg økt utflod, og stram lukt av urin hvis jeg drikker for lite.
Klemmer jeg på brystene er de ømmere enn vanlig.Thats it!
Vet jeg burde være glad for å være i god form, og at det fortsatt er tidlig. Er 4 uker på vei i dag. Men jeg skulle så gjerne fått bekreftelse på at det er noe der inne, utenom 4 positive tester :-)


Bare slapp helt av ;) Vanskeligere å "kjenne" etter på noe som en ikke har opplevd før.
 
Gratulere med første graviditet! For en spennende tid du har foran deg!!! Alt det nye en erfarer og kjenner på for fysste gang! =D For min sin del ( å nå snakker jeg kun på egne vegne ;) så kjenner jeg ekstra godt etter på alt mulig av symptomer som jeg har hatt i tidligere svangerskap..så det kan bli litt voldsomt og mulig innbilsk....kanskje? =) Men en ting som jeg relaterer til, som du nevner er en "stram" urinlukt....og det er pussigt for det har jeg også hatt i de tidligere svangerskapene ( har to barn ). Bekreftelsen kommer fortere enn du aner ;) Selv om jeg hadde vært veldig tilfredstilt med 4 positive tester :p


Takk for det :) Ja, jeg vet at symptomene sikkert melder seg etterhvert, men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt (ikke vet jeg hvordan det skal føles heller), også blir jeg bekymret for at noe er galt. Det begynner å gå opp for meg nå, etter 4 tester, at det faktisk er en liten spire der inne :-) Det er en fantastisk god tanke :)


 
Back
Topp