Hvilke fødebag?

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Sniker
Kjøpte duffle bag fra xxl, 70kg. Pakket en god del(heller for mye enn for lite.. hehe).. pappaen kan også bruke den som ryggsekk som er genialt når man skal dra med babyen som ligger i bilstol <3

Det er rart med navn. Jeg er i høyeste grad et koffertmenneske, men når det gjelder fødebag har jeg aldri tenkt på noe annet enn ... bag.
Siden jeg ikke aner hvordan det er med rom og plass på sykehuset, så tar jeg uansett bag. Det har sine praktiske fordeler også.
Jeg bruker vanligvis mye kjoler som må strykes osv noe som er dårlig deal i bag - og på barselavdelingen. :hilarious:

Brukte bare en vanlig bag jeg hadde fra før.

Brukte bare en liten, vanlig «gymbag». Den hadde sidelommer, den ene ble brukt til babyens hjemreisetøy og den andre til godis til fødselen, lett tilgjengelig:cool: Pappaen fikk også plass til en t-skjorte, joggebukse, noen boksere, tannkost og deo oppi min bag.

Brukte en stor veske med glidelås, kjøpte den på Morris for 8 år siden da jeg skulle ha nr1. Vesken hadde flere innerlommer, og det syntes jeg var praktisk. Tenkte på at jeg skulle kunne bruke den senere til noe, og den kan nok tenkes å ende opp som strandveske.

Det var en litt stor cabin-koffert til meg, og stelleveske full av klær til baby. Veldig kjekt å slippe å måtte rote rundt i bag etter alt mulig, oversikt i koffert synes jeg. Og så lærte jeg å ha med nok for en uke ++, plenty av undertøy og sokker i alle fall, for det er slett ikke sikkert pappaen vet akkurat hvilken truse jeg vil han skal hente liksom... Og hvor lenge man blir, vet man aldri. Jeg var med mine fire minst 6 dager, max 12.

Back
Topp