Prinsessa i tårnet
Elsker forumet
Brennviksanden i Steigen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmåSkjønnheterja det er abselutt værd turen( bor jo rett v havet i saltstraumen [;)]) men det finnes mange andre flotte alternativ rundtom hær å[:)]
ORIGINAL: Misin
ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter
Lofotens fjell og hav. Hamarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!
Jaa, Hamarøy er også fantastisk. Og Saltstraumen.. Og Kjerringøy.. [:)][:)] Åå, gleder meg til sommeren og den årlige turen til nordland. [:)]
Jo, Kjærringøy og Saltstraumen er også absolutt verd et besøk eller to! [;)]
ORIGINAL: IdaK
Jeg bor i Norges vakreste kommune; Gildeskål i Nordland. Sånn ser det ut her;
Er forsåvidt glad i hele Nordland, vi har piggete fjell som stuper rett i havet, også er jo nordlendinger så trivelige folk! [:D]
ORIGINAL: *Arkana*
Er forsåvidt glad i hele Nordland, vi har piggete fjell som stuper rett i havet, også er jo nordlendinger så trivelige folk! [:D]
Kjempeflott! Hvor i Gildeskål er det du bor?
ORIGINAL: Thunderella
Fineste plassen er Halsa.. :)
Helgelandskysten generelt er rett og slett vakker!!
Ellers anbefaler jeg:
Svalbard
Nevlunghavn
Forsand
Holmsbu på sommeren
Kjerringøy
Stavanger
Bergen
ORIGINAL: miapia1
Enig, nydelig der[:)] Er det fugeløya i bakgrunnen?
ORIGINAL: Kodeord Markblomst
ORIGINAL: Misin
Lofotens fjell og hav. Hamarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!
Jaa, Hamarøy er også fantastisk. Og Saltstraumen.. Og Kjerringøy.. [:)][:)] Åå, gleder meg til sommeren og den årlige turen til nordland. [:)]
Jo, Kjærringøy og Saltstraumen er også absolutt verd et besøk eller to! [;)]
Kjerringøy er vel omtrent paradis på jord! Laaaange kvite sandstrender. "Kjerringøy gamle handelssted", Zahlfjøsen, marka, kuer og sauer osv.
Eg har vore so heldig å ha besteforeldra mine der, so eg har traska alle mine barndomssumarar der oppe. Fantastisk nydeleg.
ORIGINAL: miapia1
Enig, nydelig der[:)] Er det fugeløya i bakgrunnen?
Er Fugløya ja. Vært der? [:)]
Ja, er der en tur hver sommer[:)] Min far vokste opp på jelstad/Inndyr.