hvilke er norges fineste sted

Arendal/Grimstad- bør oppleve sommeren og alt livet her på den tiden!! Fantastisk!!![:D]

Klart BERGEN, Fløyen, Ulriken, Torget/bryggen, Troldhaugen, Lysøyen +++++ Maaasse annet og [:D]

Lofoten! Fjellene, sjøen... Må dra til Å i Lofoten og bo i rorbu. Sykkelferie i Lofoten er drømmeferien. [:)]

Liker Bergen, men favorittstedet er nok Jotunheimen:)

ORIGINAL: Misin

Lofoten! Fjellene, sjøen... Må dra til Å i Lofoten og bo i rorbu. Sykkelferie i Lofoten er drømmeferien. [:)]

sign. Eller Vesterålen. Enda mer variert natur, og mindre turister..

ORIGINAL: vestfold80

Vesterålen er herlig!

Lofotens fjell og hav. Hammarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Lofotens fjell og hav. Hammarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!

Jaa, Hamarøy er også fantastisk. Og Saltstraumen.. Og Kjerringøy.. [:)][:)] Åå, gleder meg til sommeren og den årlige turen til nordland. [:)]

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Lofotens fjell og hav. Hamarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!

Jaa, Hamarøy er også fantastisk. Og Saltstraumen.. Og Kjerringøy.. [:)][:)] Åå, gleder meg til sommeren og den årlige turen til nordland. [:)]

Jo, Kjærringøy og Saltstraumen er også absolutt verd et besøk eller to! [;)]

ORIGINAL: Camillas Gutta

Forsand[:D][:D]
med Preikestolen i nærheten[:D]
Gad, folk hadde kjeda seg der (generelt i Strand da) [8D] *no offence*
Men jo, Preikestolen er verdt det [:)] Men er da virkelig ikke så mye å finne på rundt da

veldig fin plass å oppdra unger på...stille og fredelig[:)]
Det er det helt sikkert [;)] Sa ingenting om det. Kjenner folk der jeg også og vært ofte der. [:)] Men jeg personlig syns ikke det er så mye å finne på der da, men nå bor jeg ikke der heller da. Syns det ble for langt med pendling da vi kikka på hus [;)] Men nydelig plass, det er det selvsagt, masse pene hester rundt omkring [:D]

Åå jeg elsker Norge's natur, og vi er bare på ferier rundt omrking i Norge.

Men.. å skrive ned de fineste stedene jeg vet om..  det er vanskelig for det er jo så mange flottte steder!!

Er totalt forelsket i Vesterålen (bodd der i 2 år, min mann er derfra).  Likte Lofoten godt også.

Jeg drømmer om å kjøre Sognefjells-veien. Er sikker på at den er såååå vakker!!

Kjøreturen Hol-Aurland er kjempenydelig.

Rondane.. ELSKER DET!!

Jotunheimen er også nydelig!

Også har vi hytte i Ål, og rundt omkring der er det så mange vakre plasser med panorama-utsikter og fjell 360 grader rundt deg..

Likte med veldig godt i Kinsarvik også. :)

åå.. det er så mange vakre plasser altså!!
jeg har nok mange fler på lager, men det er så mange!!   :)   :)

ja er mangen som syntes det..men heldigvis er smaken som baken...den er delt[:D]
Hehe, heldigvis [:D] Men skulle jeg bodd der skulle jeg hatt meg en hest ja [:D] [8D][:D] *drømme*

ORIGINAL: VR

ORIGINAL: vestfold80

Vesterålen er herlig!

Jepp, er ganske fint her [;)]

Sitter og ser på nordlyset nå, nyydelig [:)]

Værøy![:D]
Nydelig sted med trivelige folk[:)]

Jeg bor i Norges vakreste kommune; Gildeskål i Nordland. Sånn ser det ut her;

Er forsåvidt glad i hele Nordland, vi har piggete fjell som stuper rett i havet, også er jo nordlendinger så trivelige folk! [:D]

Lillesand, spesielt om sommeren! Blindleia er fantastisk om sommeren, med yrende båtliv, vakre omgivelser, blide mennesker, reker, krabber og tean i tanga.. Fantastisk! Jeg trives også godt der vinterstid, med snøen og havet, koselig! Også Bømlos spesielt grønne vann og vakre natur er flott om sommeren, når været glimter til.

Back
Topp