Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Misin
Lofoten! Fjellene, sjøen... Må dra til Å i Lofoten og bo i rorbu. Sykkelferie i Lofoten er drømmeferien. [:)]
ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter
Lofotens fjell og hav. Hammarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!
ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter
Lofotens fjell og hav. Hamarøy (Hamsuns rike) spesielt Tranøy. Finnmarks vidder og forblåste kystlandskap!
Jaa, Hamarøy er også fantastisk. Og Saltstraumen.. Og Kjerringøy.. [:)][:)] Åå, gleder meg til sommeren og den årlige turen til nordland. [:)]
ORIGINAL: Camillas GuttaGad, folk hadde kjeda seg der (generelt i Strand da) [8D] *no offence*
Forsand[:D][:D]
med Preikestolen i nærheten[:D]
ORIGINAL: Camillas GuttaDet er det helt sikkert [;)] Sa ingenting om det. Kjenner folk der jeg også og vært ofte der. [:)] Men jeg personlig syns ikke det er så mye å finne på der da, men nå bor jeg ikke der heller da. Syns det ble for langt med pendling da vi kikka på hus [;)] Men nydelig plass, det er det selvsagt, masse pene hester rundt omkring [:D]
veldig fin plass å oppdra unger på...stille og fredelig[:)]
ORIGINAL: Camillas GuttaHehe, heldigvis [:D] Men skulle jeg bodd der skulle jeg hatt meg en hest ja [:D] [8D][:D] *drømme*
ja er mangen som syntes det..men heldigvis er smaken som baken...den er delt[:D]
ORIGINAL: VR
ORIGINAL: vestfold80
Lofoten! Fjellene, sjøen... Må dra til Å i Lofoten og bo i rorbu. Sykkelferie i Lofoten er drømmeferien. [:)]
sign. Eller Vesterålen. Enda mer variert natur, og mindre turister..
Vesterålen er herlig!