Hvilke engangsammeinnlegg?

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Puh, det ble et langt ord. Engangsammeinnlegg.

Jeg har begynt å lekke såpass at engangsinnlegg er et must i tillegg til ullinnleggene jeg bruker hele tiden.

Jeg har hart prøver på Medela sine liggende, så de har jeg brukt opp nå. Virker ok de, men de er dyre til å skulle skiftes såpass ofte. Er det noen andre innlegg det er verdt å prøve, som ikke henger seg fast i brystvorta, loer ol.

Jeg har avent, chicco og Natusan her og tester:-) Dessverre litt for tidlig i testingen til å kunne konkludere med noe.

Liker bare avent. Har prøvd Libero og Natusan sine. De gnager.

Hvor får man tak i avent og chicco? Enig i at natusan og libero gnager, men det er bare de jeg finner i butikkene rundt her.

Hvor får man tak i avent og chicco? Enig i at natusan og libero gnager, men det er bare de jeg finner i butikkene rundt her.

Chicco har jeg ikke kjøpt, men jeg tror man får det på typ Barnas Hus osv. Kanskje også Apotek?

Jeg har tidligere stort sett brukt Natusan.. Syns også de til tider kan lugge litt, men smører man med purelan så gjør de ikke det [emoji4]

Kjøpt chicco på babyshop, men tror jeg så dem på apoteket også. Jeg synes de er jevngode med avent foreløpig.

Bruker avent sine, eneste jeg liker av alle jeg har prøvd.

Avent sine. Har rema sine nå, og heldigvis lekker jeg ikke så mye, for ammeinnlegg mer på vift enn de der skal du lete lenge etter :p og ja, det til tross for at de at litt teip på seg :p er man litt småsår på nipplene så henger de fast også. Så definitivt avent :)

Sjekk vaskbare innlegg fra gobamboo. Har bare ett sett enda, men planlegger å kjøpt inn disse for bruk dag og natt. Lille er 20 dager og jeg har brent av 150 innlegg fra medela + mange fra andre merker som jeg tester. Lekker som en sil og bare medela som fungerer noe særlig.
Er fortsatt sår på en pupp, så er avhengig av gode innlegg som ikke gnager. Limer de ikke fast. Bedre at de følger brystet enn bhen mtp gnisninger.

Back
Topp