Hvilke dyr liker du best?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har du noen favoritter? Kan være både ville dyr, og til og med insekter :)

Vi har katt så må vel si jeg liker dem. Men synes surikat er kjempe søte, men de har et merkelig form for rang system i gruppene sine. Jeg skjønner hvorfor og at det fungerer for dem. Lemurer er også søte og skrekkelig bløte i pelsen.

Men katter er å blir favoritt fordi de er så selvstendige og så majestetiske på mange måter[emoji4]

Jeg tror jeg liker hund best, av alt. Men er glad i de fleste dyr. Har en stor fascinasjon for hai.

Hund :) men liker alt. Har katter nå, og de digger jeg. Har veldig lyst på en slange en gang i fremtiden

Ekorn, oter og pinnsvin er noe av det søteste jeg vet om. Ørner fascinerer meg voldsomt, det samme gjør ulv. Ugler er kule. Hund, katt og hest er også topp :) Ingen dyr jeg ikke liker, tror jeg.

Hund :) men liker alt. Har katter nå, og de digger jeg. Har veldig lyst på en slange en gang i fremtiden
Katter er veldig fine! :) Så kattefotspor utenfor katteluka på døra vår idag, og tegn på at en katt har forsøkt å komme seg inn.
Jeg tenkte, kanskje det er katten MIN som har vært borte i over 4 år... men det er nok ikke det...

Ekorn, oter og pinnsvin er noe av det søteste jeg vet om. Ørner fascinerer meg voldsomt, det samme gjør ulv. Ugler er kule. Hund, katt og hest er også topp :) Ingen dyr jeg ikke liker, tror jeg.
Elsker pinnsvin :) Hmm.. jeg liker ikke bendelorm, hehe, men det er kanskje ikke dyr.

Nei [emoji14] Forskere sier det. De er veldig intelligente, og liker å leke med byttet til det dør. Kaster selene mellom hverandre osv.
Aah sånn.. jo, ser den. Men det samme gjør katter, egentlig.

Men det er med det de anser som mat - i møter med mennesker er de sjeldent aggressive :)

Hund[emoji173]vi har en blandingsrase som heter Walter. Blanding mellom bordet collie og elghund og noe annet vi er usikre på. Mn vakker er han[emoji4]

Back
Topp