Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker jeg så igjennom en tre, fire dokumentarer om spekkhoggere på netflix sist. Fasinerende dyrSpekkhogger
Enig!Husker jeg så igjennom en tre, fire dokumentarer om spekkhoggere på netflix sist. Fasinerende dyr
Synes det er litt mekrelig med den finnen, som kun bøyes i fangenskap. Og så skal de ha det til at det ikke betyr noeEnig!
Og så er de lystmordereSynes det er litt mekrelig med den finnen, som kun bøyes i fangenskap. Og så skal de ha det til at det ikke betyr noe
Katter er veldig fine! Så kattefotspor utenfor katteluka på døra vår idag, og tegn på at en katt har forsøkt å komme seg inn.Hund men liker alt. Har katter nå, og de digger jeg. Har veldig lyst på en slange en gang i fremtiden
Elsker pinnsvin Hmm.. jeg liker ikke bendelorm, hehe, men det er kanskje ikke dyr.Ekorn, oter og pinnsvin er noe av det søteste jeg vet om. Ørner fascinerer meg voldsomt, det samme gjør ulv. Ugler er kule. Hund, katt og hest er også topp Ingen dyr jeg ikke liker, tror jeg.
de er peneSpekkhogger
Lystmordrer er vel å ya litt hardt i?Og så er de lystmordere
Nei Forskere sier det. De er veldig intelligente, og liker å leke med byttet til det dør. Kaster selene mellom hverandre osv.Lystmordrer er vel å ya litt hardt i?
Aah sånn.. jo, ser den. Men det samme gjør katter, egentlig.Nei [emoji14] Forskere sier det. De er veldig intelligente, og liker å leke med byttet til det dør. Kaster selene mellom hverandre osv.