Hvilke dyner til voksiposene?

VilSåGjerne

Forumet er livet
hvilke dyner har dere brukt? og hvilket stoff er best å ha inni posen?

Nå har ikke jeg sydd min enda, men vi kjøpte ei billig termodyne fra Hansen og Dysvik. Vet at flere her har snakka om ei IKEA-dyne til 25 kr, men de får jeg ikke tak i her [;)]

Inni posen skal jeg bruke flanellstoff. Noen bruker fleece, men min erfaring er at fleece ofte kan bli klamt. Mykt bomullstoff (slik som brukes til sengetøy) kan nok også brukes inni.

Utenpå tror jeg at jeg skal ha poplin. Har ikke fått tak i det enda, men håper å rekke innom en stoffbutikk når jeg kommer til Bergen snart.

Lykke til med prosjektet! Håper vi får se bilde etterpå [:)]

var det eg og tenkte om fleecen...........

og ikke har eg noe peiling på stoff typer så måtte bare høre[:D]

tror eg skal kjøpe inn noe i morgen[:D]

takk for hjelpen

di dynene fra ikea til 25 er jo syyyyyle tynn, kan jo se gjennom dem jo[8|]
tror jeg ville valgt en form for termodyne eller noe i det hugge dersom posen skal brukes på vinteren[:)]

ORIGINAL: BæreMæ

di dynene fra ikea til 25 er jo syyyyyle tynn, kan jo se gjennom dem jo[8|]
tror jeg ville valgt en form for termodyne eller noe i det hugge dersom posen skal brukes på vinteren[:)]

Har tenkt litt på at de nok ikke er av beste kvalitet. Valgte selv ei god varm termodyne fra Hansen og Dysvik i stedet. kosta jo en god del mer enn 25 kr, men totalsummen blir likevel laaaangt under prisen på en ekte Voksi [:)]

Har kjøpt den billigste dyna på jysk for å lage pose av. Har ikke begynt ennå. Den er ikke syltynn. tror det passer bra. 

Har brukt ull inni mine poser jeg. De blir kjempe goe og varme,
selv om man ikke har så veldig tykk dyne inni[;)]

Jeg brukte den billigste dyna på jysk til 99 kr.

Jeg har brukt ullfilt, siden den puster og ull er jo best. Fleece er et stoff som puster veldig dårlig.

ORIGINAL: VilSåGjerne

var det eg og tenkte om fleecen...........

og ikke har eg noe peiling på stoff typer så måtte bare høre[:D]

tror eg skal kjøpe inn noe i morgen[:D]

takk for hjelpen

Husk at det er Stoff & Stil butikk i Åsane!!
Masse flotte stoff.

Back
Topp