Hvilke bonuskort/rabattkort bruker dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Bruker trumf! Veldig fornøyd. De oppsparte pengene går over til konto igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trumf og Coop :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Coop, Trumf, YX, Ikea, Lindex, Change. Får og medlemstilbud frå KapAhl, Cubus og Lindex, Samt Bergen storsenter på SMS.

Trumf. vi pleier bestille noen julegaver på flust for noe av pengene, i år har vi kjøpt oss spinningsykkel for det mese som sto der, men der er nå litt igjen til juelgaver.

Vi har coop-kort også, men der kommer det ikke inn like mye.

Bleiekort på kiwi, men ikke kommet på disse liberokodene (vi har bare nettopp begynt med papirbleier, brukte tøy inntil sommerferien, men bhg fikk det rett og slett ikke til, så etter et år i bhg for yngste ga vi opp. Uten at det egentlig hjalp, hun får lekkasjer med papir også, så det er i det hele tatt litt surt å ha gitt opp, men nå satser vi på at hun snart slutter med hele bleiegreiene)

Trumf, Coop, lindex, change, bundingen og helt sikkert fler.
Trumf bonus bruker jeg på dagligvarer når jeg får kupong i posten. Coop bonusen har jeg aldri brukt(bør kanskje sjekke:). De andre får jeg rabatter med.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Trumf og coop jevnlig.
Innimellom også ikea family, change, lindex og naf.
Helt greit med oppspart på trumf og coop. Bruker trumfen på flust, kjøpte bilsete til snuppa feks. På de andre er det stort sett direkte rabatter, ikke oppspart.

Trumf, Kiwi bleie/ bind kort, lindex, og boots. Er mest fornøyd med Kiwi kortet :)
Men hvor ser jeg om jeg har fått penger fra trumf kortet, det har jeg aldri gjort. Kanskje jeg har masse???

Trumf, Kiwi bleie/ bind kort, lindex, og boots. Er mest fornøyd med Kiwi kortet :)
Men hvor ser jeg om jeg har fått penger fra trumf kortet, det har jeg aldri gjort. Kanskje jeg har masse???
Jeg er registrert på flust.no og får nyhetsbrev fra de, der står saldoen.
Samme gjør den på mail jeg mottar frs kiwi.no og spar.no
Eller du kan sjekke "mine sider på trumf.no :)

Back
Topp