Hvilke bomkjøp har dere gjort?

Etter to barn så har jeg erfart at barn er forskjellige.. og behovet deretter.
Kan si at mitt bomkjøp/unødvendig kjøp er bleiebøtte..funker fint å bare ha vanlig bleiepose fylle opp for dagen og kaste i søpla etterpå.

Bleie bøtte virket genialt siden det var gratis (det er vertfall ikke posene som følger med!) så denne gang blir ikke det brukt.

Kunne heller ikke bruke slike bukser for han vokste for fort ut av bena, hvis det gir mening. Så vi går ikke til innkjøp av disse denne gang. Og også vanlige bodyer som er nevnt, heller knepping all the way!

Vedlegg

• Screenshot_20191126-122136_H&M.jpg
    Screenshot_20191126-122136_H&M.jpg
    8,1 KB · Visninger: 15
Bleiebøtte, vugge til stua, klær med hette, bodyer som skal over hodet, kjoler, hårpynt og hårbånd, klorevotter og sko har vært helt ubrukelige ting for oss.

Må bre si at mye av det som nevnes her har jeg brukt mye. Og jeg kan ikke fordra omslagsbodyer og brukte kun de over hodet. Og brukt mye klær med hette. Syntes han fikk det så lunt og fint da.
Brukte og bruker fortsatt stellebord hver dag. Vippestol var konge samme med babynest.

Men selvfølgelig, alle babyer er ulike.

Må bre si at mye av det som nevnes her har jeg brukt mye. Og jeg kan ikke fordra omslagsbodyer og brukte kun de over hodet. Og brukt mye klær med hette. Syntes han fikk det så lunt og fint da.
Brukte og bruker fortsatt stellebord hver dag. Vippestol var konge samme med babynest.

Men selvfølgelig, alle babyer er ulike.
Samme her! Elsker «vanlige» bodyer og hettejakker/dresser. Babynest ble brukt døgnet rundt i seks mnd, stellebordet brukes flere ganger om dagen fremdeles(snart to år). Han har elsket vippestolen og bæreselen sin, og nå stortrives han på tur i bæremeis:happy:
Pumpa ble brukt jevnlig for å fylle opp fryseren, og strømpebukser ble brukt daglig.

Samme her! Elsker «vanlige» bodyer og hettejakker/dresser. Babynest ble brukt døgnet rundt i seks mnd, stellebordet brukes flere ganger om dagen fremdeles(snart to år). Han har elsket vippestolen og bæreselen sin, og nå stortrives han på tur i bæremeis:happy:
Pumpa ble brukt jevnlig for å fylle opp fryseren, og strømpebukser ble brukt daglig.
Så godt det var flere :happy:

Vippestol var bortkastet her.. guttungen var totalt uinteressert i å bruke den, han ville heller ligge på gulvet enn å sitte i den :p
Vi har fortsatt BabyBjörn vi fikk til første i 2006 ❤️ elsker den! Alle tre har brukt den pluss gjestebarn :) gleder meg til å bruke den igjen

Bleie bøtte virket genialt siden det var gratis (det er vertfall ikke posene som følger med!) så denne gang blir ikke det brukt.

Kunne heller ikke bruke slike bukser for han vokste for fort ut av bena, hvis det gir mening. Så vi går ikke til innkjøp av disse denne gang. Og også vanlige bodyer som er nevnt, heller knepping all the way!
føtter på bukser er dumme :p

Back
Topp