Hvilke bleier?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Bruker dere på barna???
Her går det i pampers tapebleier! Syns de fungerer bra![:D][:D]
Sånne Jumbopakninger som fåes kjøpt på Rema.
I barnehagen har Eline First Price tapebleier akkurat nå!
Helt grei![;)]

Nå bruker vi på en måte begge.. altså.. jeg bruker kun libero up&go, men i bhg vil de kun at ungene bruker tapebleier.. så da brukes det der.. vips.. så brukte vi begge typene. [;)]

ORIGINAL: Ida&Linn

Nå bruker vi på en måte begge.. altså.. jeg bruker kun libero up&go, men i bhg vil de kun at ungene bruker tapebleier.. så da brukes det der.. vips.. så brukte vi begge typene. [;)]

Som om jeg skulle sagt det selv!

Pampers easy up og pampers active fit[:)]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Ida&Linn

Som om jeg skulle sagt det selv!

og jeg..[;)]
og bruker tape på natta og.. testa pampers tape, men kommer nok til å holde meg til libero ja.

Vi bruker litt av hvert vi. Hjemme går det i pamper trusebleier, eller Libero Up&Go, hos dagmamman har hun Libero tapebleier [:)] Tapebleier er vi ikke veldig fornøyde med. Emma er veldig smal og bleiene er breie mellom bena, dermed får hun lett gnagesår på innsiden av lårene av dem. Hvis hun bruker dem om natta hender det det lekker litt oppe ved teipen også. Vi er fornøyd med både pampers og Libero sine trusebleier, hva vi kjøper avhenger bare av hvilken butikk vi er på når vi trenger bleier [:D]

ORIGINAL: ~hege~

pampers tapebleier og libero up&go..

tapebleiene når vi er ute og ikke gidder å rive av alle klærne..

ellers går det mest i up&go

Sign!
Her bruker vi pampers teipbleier om natta og i barnehagen, ellers libero up&go [;)]

Libero - vi bruker Kiwi-butikken... [:)]
Up and Go hjemme om dagen, tapebleier om natta og i barnehagen

Vi bruker bare disse jumbopakkene fra Kiwi, med First price bleier,,,
Eg synes de er helt topp...
Men det er da smak og behag!!! eller hva!?
Har ikke brukt pampers eller libro på Malin på vel 1 år tror jeg!!
holder på det de skal også er de billige!!

Har prøvd Lidel sime også.. er helt super de også, men i det siste synes jeg at fyllet i de er blitt så klumpete!
Kanke sette på en klumpete bleie på den lille smukke rumpen til dattera mi!! [:D][:D]

Back
Topp